خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

ناحیه صنعتی گلوگاه یکی از نواحی مزیت دار و استراتژیک مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۰۲

یکی از اولویتهای شرکت شهرکهای صنعتی توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان است که فاز توسعه ناحیه صنعتی گلوگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: ناحیه صنعتی گلوگاه یکی از نواحی مزیت دار و استراتژیک استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه صاحبان صنایع و صنعتگران واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی گلوگاه اظهار داشت: ناحیه صنعتی گلوگاه از نواحی صنعتی جوان در استان بوده و علیرغم محدودیتهای اعتباری، با تدوین برنامه عملیاتی و تنظیم اولویت بندیها، از محل منابع داخلی، چند پروژه شامل آب، برق و مخابرات برای این ناحیه درنظر گرفته شده که لازم است دستگاههای خدمات رسان نیز براساس ماده ۱۵۸ قانون برنامه پنجم توسعه عمل نمایند تا اجرای این پروژه ها تسریع شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: یکی از اولویتهای شرکت شهرکهای صنعتی توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان است که فاز توسعه ناحیه صنعتی گلوگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه نیز در این جلسه بیان داشت: تولید کننده باید با تقویت کیفیت تولیدات خود، حمایت مردم و اعتماد و رضایت آنها را فراهم نماید.

وی اشاره کرد: تمام تلاش دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، تقویت تولید است که با تقویت این بخش، قسمت اعظمی از مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار گلوگاه تصریح کرد: باید برای پیشبرد امور، دارای برنامه باشیم و اجرای برنامه ها نیز نیاز به زمان دارد تا به نتیجه برسد.

وی افزود: ناحیه صنعتی گلوگاه یکی از کم نظیرترین نواحی صنعتی از نظر استراتژیک در استان است که در مکان بسیار مناسب و جالبی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز