خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین جلسه اعتبار سنجی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۵۲

دومین جلسه شورای اعتبار سنجی این اداره کل با حضور اعضای شورا و با هدف بررسی، تحلیل و تایید نتایج ارزیابی درونی مراکز دولتی برگزار گردید.

دومین جلسه اعتبار سنجی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران برگزارشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران دومین جلسه شورای اعتبار سنجی این اداره کل با حضور اعضای شورا و با هدف بررسی، تحلیل و تایید نتایج ارزیابی درونی مراکز دولتی در دفتر رضا گرزین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران برگزار گردید.

بنا به همین گزارش ابتدا گرزین ضمن بیان اهمیت اجرای دقیق طرح، کاربست نتایج حاصله را در برنامه ریزی های آتی اداره کل تاکید نمودند.

در ادامه امیر جمشیدی سرپرست اداره آموزش و پژوهش و همچنین کارشناس اعتبار سنجی اداره کل گزارشی را در خصوص چگونگی انجام طرح اعتبار سنجی مربوط به دو سال اخیر(۹۲-۹۱) و جمع بندی نتایج ارایه نمودند.

این جلسه مصوباتی را به همراه داشت که شامل: تاکید بر تداوم طرح و بکارگیری همه امکانات و عوامل در جهت اجرای دقیق آن؛ شناسایی مشکلات موجود و ارایه راهکارهای مناسب جهت بهبود وضعیت؛ آنالیز و تحلیل نتایج و کاربست آن در برنامه ریزی های آتی مرکز و اداره کل بود.

در پایان صورتجلسه های پایانی گزارشات اعتبار سنجی مراکز مشمول طرح(۱۷مرکز) با امضای اعضای شورا مورد تایید قرارگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز