خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

شناسایی و رسیدگی ۳مناطق محروم و آسیب‌پذیر در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۳۳

با مدیریت جهادی آن مقدار ظرفیت‌هایی که وجود دارد باید به این مناطق ورود پیدا کرد تا امکانات رفاهی را در این مناطق به حداقل برسانیم.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: هم‌اکنون ۳مناطق آسیب‌پذیر و محروم در این شهرستان شناسایی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان یکی از برکات بسیار مهم در آمل را اجرای پروژه بزرگ سد هراز بیان و عنوان کرد: با احداثو راه‌اندازی این سد به تنهایی ۲۵درصد از آب‌های سطحی مازندران را مهار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن هفته قوه قضائیه و مبارزه با موادمخدر با هماهنگی دبیر شورای هماهنگی آمل یک تن انواع موادمخدر مازندران در این شهرستان امحاء شده است، یادآور شد: با تلاش و کوشش عوامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در این عرصه کارهای مناسبی صورت گرفته است.

رسولی با اعلام اینکه تاکنون در آمل ۳منطقه محروم و آسیب‌پذیر شناسایی شده است، اذعان داشت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای رسیدگی مناطق ورود پیدا کردند.

این مسئول با تاکید براینکه متاسفانه در این مناطق با مشکلات بسیاری در بخش‌های بهداشتی و خدماتی مواجه است، ابراز داشت: با مدیریت جهادی آن مقدار ظرفیت‌هایی که وجود دارد باید به این مناطق ورود پیدا کرد تا امکانات رفاهی را در این مناطق به حداقل برسانیم.

رسولی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست در این سه مناطق شناخته شده به سر می‌برند، تصریح کرد: مسئولان امر باید توجه کنند که این خانواده‌ها نیز به نوعی شناسنامه شهرستان و عضوی از جامعه ما هستند و نیاز به توجه دارند.

وی بیان داشت: هم‌اکنون برای حمایت و کمک به این نیازمندان مجمع خیرین آمل را ترغیب به این کار کردیم که بزودی بسیاری از مشکلات این مناطق رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تاکید بر حمایت بنگاه‌های تولیدی با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی داشت و گفت: با توجه به مشکلات عدیده در جامعه باید به این بنگاه‌ها مساعدت شود و بانک‌ها به ارائه تسهیلات بپردازند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در این شهرستان ۶۳هزار آمل تحت پوشش بیمه هستند، افزود: اکثریت این بیمه‌شده‌ها در بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی شاغل هستند.

رسولی خاطرنشان کرد: بخشی از اقتصاد مقاومتی بر دوش مدیران است و باید باری از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز