خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

۳۰درصد آب‌های سطحی مازندران با احداثسد هراز مهار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۲۴

با احداثسد هراز و پروژه فاینانس رودخانه چالوس ۳۰درصد از آب‌های سطحی مازندران مهار می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: با احداثسد هراز و پروژه فاینانس رودخانه چالوس ۳۰درصد از آب‌های سطحی مازندران مهار می‌شود.

به گزراش خبرگزاری ایلنا از آمل: عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر یک‌شنبه در مراسم آغاز عملیات انحراف آب به تونل پروژه سد شمال کشور با ابراز خرسندی از اجرای دو پروژه عظیم چهاربانده کردن و سد هراز بیان داشت: هم‌اکنون با وجود پروژه‌های عمرانی خوابیده در کشور این دو پروژه با رضایت از سوی پیمانکاران با تلاش شبانه‌روزی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در اجرای این‌گونه پروژه‌ها مسئولانی هستند که در خفا و بدون شناخته شدن به فعالیت می‌پردازند، افزود: در اجرای سد هراز نیز افرادی هستند که به طور پنهان برای تسریع و تحقق این پروژه عظیم تلاش دارند.

یوسفیان با تاکید براینکه در مازندران فقط ۵درصد از آب‌های سطحی آن مهار شده، ابرازداشت: ۹۵ درصد دیگر این آب‌ها به دریای خزر واریز می‌شود در حالیکه این آمار در جاهای دیگری از کشور ما به مانند دریاچه ارومیه برعکس بوده به طوریکه هم‌اکنون این دریاچه خشک شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای ادامه اجرای این پروژه بزرگ نیاز به یک همت مضاعف از سوی همه دستگاه‌های کشوری، استانی و شهرستانی است، بیان داشت: اگر چه برای سد هراز بودجه‌اش عددی نیست اما می‌توان با پشتوانه‌‌ای از محل دیگر اعتبارات این پرژه را به سرانجام رساند.

وی با اعلام اینکه با احداثسد هراز و کانال چالوس ۳۰درصد از آب‌های سطحی مازندران مهار و کنترل می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این سد همه مصمم هستند در حالیکه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز