خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی قائم شهر:

طرح پرسش و پاسخ، شورا و شهرداری را پویاتر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۱

برای ما فرقی نمی کند که چه کسی شهردار باشد و ما یک شهردار پا به رکاب می خواهیم که بموقع مصوبات را اجرایی کند.

رییس شورای اسلامی شهر قائم شهر گفت: انتقاد حق طبیعی اعضای شوراست و باید در مواقع لزوم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " حامد ابراهیمی " در جلسه طرح سوال از شهردار قائم شهر با بیان اینکه انتقاد حق طبیعی هر شورایی می باشد اظهار داشت: طرح سوال، شورا و شهرداری را پویاتر می کند.

وی از شهردار خواست مدت و مبلغ قرارداد تابلوهای تبلیغاتی طرف قرار داد با شهرداری به صورت تفکیک شده به شورا ارسال شود که شهردار در دفاع از خود گفت: آنچه را که اعضای شورا دستور دادند اجرا کردیم و لیست با مشخصات کامل ارسال شد.

رییس شورای اسلامی با بیان اینکه شهردار یار دوازدهم شوراست و نباید از شرکت در جلسات شورا امتناع کند افزود: هیچ جلسه ای مهم تر از حضور در جلسات شورای شهر نیست و باید در اولویت کارهای شهردار قرار گیرد.

ابراهیمی ادامه داد: شاید پاسخ به سوالات توسط شهردار اغنا کننده نباشد و طرح سوال از شهردار به منظور غرض ورزی نیست.

وی با بیان اینکه باید از بحثهای حاشیه ای پرهیز کرد، افزود: برای ما فرقی نمی کند که چه کسی شهردار باشد و ما یک شهردار پا به رکاب می خواهیم که بموقع مصوبات را اجرایی کند.

گفتنی است با اکثریت آرا به شهردار اجازه داده شد تا به خدمت رسانی به شهروندان ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز