خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

مصوبات گذشته بدون کارشناسی به مرحله تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۷۷

بسیاری از مصوبات در گذشته از پایه کارشناسی نشده و به مرحله ی تصویب رسیده است و همین موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

فرماندار قائم شهرگفت: بسیاری از مصوبات در گذشته از پایه کارشناسی نشده است ولی به مرحله ی تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " مهدی محمدی " در هجدهمین دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستایی در فولاد کلا، با بیان اینکه در دولت قبل مصوباتی ثبت شد که هیچ تضمین اجرایی نداشت گفت: به همین دلیل مشکل اجرای آن مصوبات گذشته همچنان وجود دارد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات در گذشته از پایه کارشناسی نشده و به مرحله ی تصویب رسیده است و همین موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه عمده مشکلاتی که در برخی از روستاها با آن مواجه هستیم ناشی از همین ناهماهنگی ها است ادامه داد: هدف از دیدارهای مردمی حل کردن حداقل مشکلات مردم در حد بضاعت فعلی مان هست و در این راه به همدیگر قول داده ایم که با مردم صادق باشیم و مصوبات را بدون هیچ تکلفی به مرحله اجرا برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهربه مشکلات آب شرب روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: قرار ما بر این است که با تحویل مسئولیت آب شرب این روستا به آبفار(آب و فاضلاب روستایی) مشکلات تا حد زیادی برطرف شود.

وی در مورد حل مشکل تصادفات به وقوع پیوسته دراین روستا گفت: با خط کشی جاده اصلی روستا و نصب چند سرعت گیر در مکان های مورد نیاز امیدوارم که این سوانح به حداقل برسد و جان مردم در امان باشد.

در این دیدار که با طرح پرسش و پاسخ و بیان مشکلات از سوی مردم روستا نیز همراه بود، فرماندار قائم شهر ضمن توضیح خواستن از مسئولین ذیربط راه کارهای مختلف را برای برطرف کردن مشکلات این روستا بررسی کرد و مسایلی چون ایجاد کانال فاضلاب و هدایت آبهای سطحی، آسفالت نامناسب معابر، اجرای طرح هادی، ‌ نبود سرعت گیر، جابجایی و تعویض برخی از تیرهای برق مورد بررسی قرار گرفت که در پی آن چندین مصوبه اجرایی برای این روستا در نظر گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز