خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۲۴

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پایان هفته جاری با سفر به مرکز استان مازندران از طرح سالم‌سازی دریا و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید خواهند کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مرکز استان برای بازدید از طرح سالمسازی دریا و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید رمضان شجاعی اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پایان هفته جاری با سفر به مرکز استان مازندران از طرح سالمسازی دریا و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس پس از بازدید از طرح سالم‌سازی دریا و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گزارشی جهت ارائه به مجلس شورای اسلامی تهیه خواهند کرد.

شجاعی کیاسری تصریح کرد: از نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای بازدید و آگاهی از وضعیت فرهنگی و رفع موانع پیشرفت و توسعه مازندران دعوت شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: حضور اعضای کمیسیونها در مازندران به عنوان استانی که خدمات ملی می دهد در تصویب طرحهایی که از سوی نمایندگان مازندران ارائه می شود نقش به‌سزایی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز