خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

سرمایه‌گذاران از مشوق‌ها و حمایت‌های جدید در شهرک‌های صنعتی مازندران بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۲۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای دستورالعمل مشوقها و حمایتهای جدید بمنظور حمایت از سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای دستورالعمل مشوق‌ها و حمایتهای جدید ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بمنظور حمایت از سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل حمایت و ترغیب سرمایه گذاری جهت استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی از سوی مقام عالی وزارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سیاست کلی اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از شرایط و امکانات برای توسعه کارآفرینی و مشارکت در فعالیتهای اقتصادی در شهرکها و نواحی صنعتی استان اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: براساس دستورالعمل صادره، برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته، مدت زمان پرداخت اقساط متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق غیربرخوردار، به ۳۶ ماه افزایش یافته و میزان پرداخت نقدی نیز به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

موسوی بیان داشت: اعطای یک سال تنفس برای مناطق غیربرخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق برخوردار، بعد از عقد قرارداد، مطابق جدول میزان و نحوه دریافت حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات در شهرکها و نواحی صنعتی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعمال ۱۰ درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره برداری از زمین در مناطق غیربرخوردار و ۵ درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع و بهره برداری از زمین، در شهرکهای برخوردار، از مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاران است.

موسوی یادآور شد: سرمایه گذاران میتوانند تا پایان شهریور ماه سالجاری از این مشوقات بهره مند شوند.

سید مصطفی موسوی تأکید کرد: امید است با اجرای این دستورالعمل و اعمال مشوقها و حمایتهای جدید در بخش صنعت و معدن، زمینه تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید فراهم گردد و شاهد رشد سرمایه گذاری، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرکها و نواحی صنعتی استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز