خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:

دستگاه اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی وظیفه صیانت از یک تفکر ناب و انسان ساز را بر عهده دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۳۹

سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان چشمهای بیدار جامعه در حفظ و حراست از ایران اسلامی جانفشانی می کنند در حالی که از آنها نشانی نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، برقراری امنیت را یکی از اساسی‌ترین وظایف حکومت‌ها دانست و اظهارداشت: امنیت کنونی ایران اسلامی مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام دکتر عباسعلی ابر اهیمی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان چشمهای بیدار جامعه در حفظ و حراست از ایران اسلامی جانفشانی می کنند در حالی که از آنها نشانی نیست.

وی با بیان این که دستگاه اطلاعاتی در نظام اسلامی متفاوت با دیگر حکومت‌های غیر اسلامی است گفت: دستگاه اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی وظیفه صیانت از یک تفکر ناب و انسان ساز را بر عهده دارد که نظامی مبتنی بر تفکر پویای تشیع است. طبق دیدگاه رهبر معظم انقلاب، دستگاه اطلاعاتی نظام اسلامی، با توکل بر خدا حرکت می‌کند.

ابراهیمی اظهار کرد: رویکرد فعالیت وزارت اطلاعات به سمت صیانت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است.

وی بیان اینکه بخش عمده موفقیت‌های کشور مرهون مجاهدت‌های سربازان گمنام است، تاکید کرد: مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) دستاوردهای عظیمی را برای ایران اسلامی رقم زده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) مدال پر افتخار و ارزشمند یاوران گمنام یوسف زهرا(ع) بر سینه ستبرشان می درخشد.

وی افزود: این سربازان توانستند با مجاهدت ورشادت تمامی حرکات و توطئه های پیچیده بدخواهان اسلام وملت بزرگ ایران راخنثی و نقش بر آب کنند و امروز آسایش و امنیت جامعه حاصل این عزم راسخ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز