خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

دولت، مدافع بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۶۲

اگر یک واحد تولیدی بتواند حتی یک کارگر را مشغول کند نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان دارد وبرای ارتقاء آن باید همه مسئولین در برطرف ساختن مشکل پیشقدم باشند.

فرماندار قائم شهر گفت: دغدغه اساسی دولت ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در بازدید از چندین واحد تولیدی شهرستان با بیان اینکه نیروی کار مازادی از قبل بدون حساب و کتاب وارد دستگاه های اجرایی شده است اظهار داشت: در حال حاضر استخدام در دستگاهای اجرایی میسر نیست و باید به بخش خصوصی توجه ویژه نمود.

وی ادامه داد: نگاه دولت بر این است که از بخش خصوصی دفاع کند و هرگز خود را شریک بخش خصوصی نمی داند.

محمدی با اشاره به اینکه باید از همه واحد های تولیدی حمایت شود افزود: اگر یک واحد تولیدی بتواند حتی یک کارگر را مشغول کند نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان دارد وبرای ارتقاء آن باید همه مسئولین در برطرف ساختن مشکل پیشقدم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: بعنوان فرماندار شهرستان با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می کنم به شکلی که این شائبه به وجود آید که فرماندار نیز خود در آن بخش سهامدار است.

وی در مورد مشکل وام واحد تولیدی فولاد طبرستان گفت: با پیگیری های لازم از طریق رایزنی با مقامات مسئول بزودی این مشکلات را حل می کنیم.

محمدی با بیان اینکه سرمایه ملی برای پیشرفت همه مردم است تاکید کرد: باید برای ارتقاء واحدهای تولیدی تلاش نمود تا چرخ توسعه استان و کشور به سمت پیشرفت روز افزون به حرکت درآید.

فرماندار شهرستان قائم شهر تصریح کرد: اگرواحد تولیدی نیاز به حمایت داشته باشد همه ی مدیران ارشد شهرستان تلاش می کنیم تا مشکلات آن واحد تولیدی برطرف گردد.

گفتنی است: فرماندار قائم شهر و هیئت همراه از واحدهای تولیدی فولاد طبرستان، رویین سطح و آویشن این شهرستان بازدید کردند و مشکلات این واحدهای تولیدی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز