خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر:

پزشک خانواده به دنبال ارتقاء سلامت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۳۶

پزشک خانواده به دنبال ارتقاء سلامت، عدالت در سلامت و افزایش پاسخگویی به مردم است. / از ۵۰ هزار نفر جمعیت شهری بابلسر حدود ۴۵ هزار نفر مشمول این طرح هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر گفت: پزشک خانواده به دنبال ارتقاء سلامت، عدالت در سلامت و افزایش پاسخگویی به مردم است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، محسن نبی‌زاده در جلسه ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بابلسر با اشاره به اجرای سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش سلامت و اجرای قانون برنامه پنجم توسعه و برنامه پزشک خانواده، اظهار داشت: پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقاء سلامت، عدالت در سلامت و افزایش پاسخگویی به مردم از جمله اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: در این نظام، خدمات و مراقبت‌های سلامت در سه سطح در اختیار جمعیت و جامعه گذارده می‌شود که سطح یک شامل پایگاه و یا مطب پزشک خانواده، سطح دو شامل واحدهای تخصصی و سطح سه آن خدمات فوق تخصصی را در بر می‌گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر با بیان اینکه از ۵۰ هزار نفر جمعیت شهری شهرستان بابلسر حدود ۴۵ هزار نفر مشمول این طرح هستند، بیان داشت: مابقی افراد به دلیل عدم اطلاع‌رسانی درست یا مشخص نشدن بیمه مربوطه نتوانستند از این طرح استفاده کنند.

نبی‌زاده تصریح کرد: به‌زودی با برنامه‌ریزی انجام شده افرادی که در این طرح شرکت نکردند می‌توانند از خدمات پزشک خانواده بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز