خبرگزاری کار ایران

فرماندارساری خبرداد:

سیل ده ها هکتار زمین کشاورزی را در شهرستان ساری تخریب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۱۴

فرماندار ساری از تخریب دهها هتکار زمین کشاورزی در این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل عصر روز چهارشنبه خبر داد.

فرماندار ساری از تخریب دهها هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل عصر روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی گفت: سیل روز گذشته ۱۵۰ هکتار زمین کشاورزی را در بخش ˈ کلیجانرستاق ˈ و ۸۰ هکتار زمین را در ۲۸ روستای بخش چهاردانگه به طور کلی تخریب کرد.

سیلی که هفته پیش بر اثر بارندگی شدید در سمنان در بخش چهاردانگه ساری جاری شده بود سبب تخریب دستکم ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی شده بود.

فرماندار ساری از آغاز امدادرسانی به سیل زدگان بلافاصله پس از جاری شدن سیل و بارندگی شدید خبر داد و گفت: در بخش های مرکزی، کلیجانرستاق و چهاردانگه آبگرفتگی شدید گزارش شده است.

وی از کشته شدن دو نفر در جریان سیل دیروز خبر داد و افزود: یک نفر بر اثر آبگرفتگی یک قطعه زمین کشاورزی در روستای ˈ سمسکنده ˈ و نفر دوم نیز بر اثر تخریب دیوار یک کارگاه تولید آلومینیوم بر اثر فشار آب جان باخت.

واحدی با اظهار این که بارندگی شدید و کم سابقه سبب آبگرفتگی خیابان ها و معابر شهری و روستایی شده بود، گفت: خسارت های وارده ناشی از آبگرفتگی و سیلاب در منطقه در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز