خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استان مازندران:

استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای ارائه خدمات آسان

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۸۶

هدف دولت در دفاتر پیشخوان استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای اجرای خدمات آسان و بهره وری بیشتر از مزایای این خدمات برای شهروندان است.

مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استان مازندران گفت: هدف دولت در دفاتر پیشخوان استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای اجرای خدمات آسان و بهره وری بیشتر از مزایای این خدمات برای شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " ابوذرقربانی " در جلسه هم اندیشی دفاتر پیشخوان دولت شهرستان قائم شهر با بیان اینکه هدف دولت در دفاتر پیشخوان استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای اجرای خدمات آسان و بهره وری بیشتراست افزود: همه این موارد از مزایای ارائه خدمات کامل و جامع به شهروندان است.

قربانی با بیان اینکه باید ارایه فرایندهای ارتباطی خدمات به نحو احسنت انجام شود گفت: بسیاری از شرکت های خصوصی از ابزارهای الکترونیکی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند که می توانند الگوی مناسبی برای دستگاههای اجرایی باشند.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی با استفاده از ابزارهای الکتریکی می توانند در کاهش هزینه ها موثر باشند.

مدیر کل فناوری اطلاعات استان مازندران به ارائه خدمات پیشخوان ها در گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این دفاتر خدماتی اعم از مخابرات و پست را انجام می دادند که امروزه گسترش یافت.

قربانی افزود: با توجه به اینکه دولت به سمت کوچک شدن و برون ستایی خدمات بمنظور برخورداری شهروندان از کیفیت عالی و سرعت بالای خدمات پیشخوان های دولت حوزه فعالیت آنها افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه خدمات دفاتر پیشخوان دولت درشرایط خاص مانند انتخابات و ثبت نام یارانه بزرگترین کمک حال دولت بوده است، افزود: در ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر و روستا، بیش از ۱۲ هزار نفر در پیشخوان دولت ثبت نام کردند و اگر این امر صورت نمی گرفت دولت با مشکلاتی در ثبت نام مواجه می شد.

مدیر کل ارتباطات مازندران به خدماتی که دفاتر پیشخوان در دستگاهای اجرایی ارائه می دهند اشاره کرد و گفت: تاکنون از ۲۵ دستگاههای اجرایی، ۱۸۰ خدمت از سوی دفاتر پیشخوان انجام می شود که در صدد هستیم این خدمات را به بیش از ۳۰۰ خدمت برسانیم.

قربانی در پایان گفت: تا کنون ۸۰۰ دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان موجود است که از این تعداد، ۵۰۰ دفتر روستایی و ۳۰۰ دفتر شهری مشغول ارائه خدمات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز