خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

اصلاح نظام اداری در مازندران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۵۳

اصلاح نظام اداری از ضروریات اداری کشور است و نظام اداری ما باید قدرت پیگیری کارهای مردم و حل و فصل مشکلات آن‌ها را داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران اصلاح نظام اداری را از ضروریات برشمرد و گفت: اصلاح نظام اداری در مازندران ضروری است.

به گزارش ایلنا از نوشهر، حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه نگاه‌ها در سیستم اداری باید نگاه گره‌گشایی و شتاب بخشی به توسعه شهرستان نوشهر باشد، اظهار داشت: یکی از اشکالات ما، ضعف مدیریت‌ها است و بنابراین اصلاح نظام اداری از ضروریات در مازندران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری را ابلاغ کردند، گفت: در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی اداری کشور که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، رئیس جمهور بر لزوم اجرایی شدن برنامه هشت گانه نظام اصلاح اداری با محوریت سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و بنابراین تمامی مدیران کشور باید نسبت به اجرایی کردن آن تلاش کنند.

وی بیان داشت: اصلاح نظام اداری از ضروریات اداری کشور است و نظام اداری ما باید قدرت پیگیری کارهای مردم و حل و فصل مشکلات آن‌ها را داشته باشد.

خیریان‌پور گفت: راه‌های میان‌بُر برای حل مشکلات مردم ضرورت دارد و آنقدر قوانین و مقررات داریم که با تمسک به قانون می‌توان آن‌ها را انجام داد.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۱ هزار قانون در کشور وجود دارد که مجلس باید بر ضرورت بازنگری قوانین و مقررات توجه داشته باشد.

معاون استاندار مازندران شناسایی پروژه‌های محرک در شهرستان نوشهر را بسیار مهم برشمرد و گفت: باید از تمامی توان برای شتاب بخشی توسعه شهرستان استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی، اجرا و مراقبت آن را عملیاتی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه یکی از آفت‌های اداری و مدیریتی ما در حال حاضر روحیه محافظه‌کاری مدیران است، تصریح کرد: مدیر باید ریسک‌پذیر و عامل تحول و پیشرفت باشد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ پرداخت و گفت: کار فرهنگی نباید به اجرای دو برنامه ختم شود بلکه ما نیاز به فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف داریم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

خیریان‌پور دو موضوع عمران روستایی و شهری را از دغدغه‌های مهم در غرب مازندران دانست و گفت: در بهسازی روستاهای خیلی عقب هستیم و با توجه به اینکه روستاهای ما عمدتا چسبیده به شهر‌ها هستند بنابراین بخشداران باید دهیاران را توجیه کنند و در اجرای کارهای عمرانی دقت لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز