خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مازندران رتبه اول سطح زیر کشت و تولید برنج را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۲۵

تسریع در عملیاتی شدن طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری استان مازندران از محل تجارت فاینانس کشور چین بسیار ضروری است.

ربیع فلاح جلودار، در دیدار مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور گفت: تسریع در عملیاتی شدن طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری استان مازندران از محل تجارت فاینانس کشور چین بسیار ضروری است.

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران تاکید کرد: با توجه به اینکه مازندران رتبه اول سطح زیر کشت و تولید برنج را دارد و همچنین پتانسیل‌های اجرائی و مطالعاتی استان، می‌بایست بیشترین سهم طرح فایناس به این استان اختصاص یابد.

مقام عالی دولت در استان تصریح نمود: با توجه به اینکه بزرگ‌ترین مشکل کشاورزی استان موضوع آبگرفتگی و زه دار بودن حدود ۲۳۰ هزار هکتار بخش وسیعی از اراضی حاصلخیز استان است. زهکشی از اولویت‌های استان است و بسیار ضروری است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مطالعات جامع زهکشی استان برای ۱۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی مازندران انجام شده است افزود: ضروری‌است نسبت به تأمین اعتبار اجرائی آن بصورت مستقل از محل فاینانس کشور چین اقدام شود.

در این دیدار عظیمی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور نیز گزارشی در مورد برنامه‌ها و فعالیتهای وزارت جهاد کشاورزی در مورد نحوه اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری شمال کشور ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز