خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

تولید، شاخص و معیار پیشرفت یک کشور محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۲۲

باید با مدیریت و کار جهادی، تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش راندمان تولید، در راستای محقق شدن شعار سال کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تولید، شاخص و معیار پیشرفت و شکوفایی یک کشور محسوب می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در بازدید از شهرک صنعتی منصورکنده بابل، با اشاره به آغاز سال ۹۳ و نامگذاری این سال بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در این سال باید به اقتصاد و تولید کشور توجه ویژه داشته باشیم و با حمایت از تولید داخلی، در واقع حرکت تازه بسوی نوآوری و خلاقیت داشته، برای کاهش واردات، افزایش صادرات، افزایش سرمایه گذاری و افزایش درآمد را فراهم نماییم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: تقویت تولید علاوه بر افزایش محصولات داخلی، سبب ایجاد اشتغال پایدار، کسب و کار و تولید و در نتیجه خنثی شدن تحریمها در راستای جهاد اقتصادی گردیده و با همت و کار انجام محقق خواهد شد.

موسوی بیان داشت: حمایت از تولید داخلی در شرایط کنونی، بسیار تعیین کننده است و تقویت تولید داخلی موجب خودکفایی و استقلال کشور می شود.

وی تصریح کرد: باید با مدیریت و کار جهادی، تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش راندمان تولید، در راستای محقق شدن شعار سال کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز