خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

هیچ نهادی بدون داشتن یک روابط عمومی کارآمد موفق نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۲۵

در بسیاری از دستگاه‌ها هنوز حرکت به سوی روابط عمومی دیجیتال و آنلاین صورت نگرفته و روابط عمومی به شیوه سنتی مرسوم است / روابط عمومی‌ها نقش اساسی و محوری در شناساندن دستگاه‌ها در بین جامعه و شهروندان دارند.

احمد مظفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در مراسمی که در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به مناسبت نکوداشت و پاسداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار شد پایه و زیرساخت اصلی فرهنگ را ارتباط و روابط عمومی دانست و گفت: انشاء اله روابط عمومی‌ها بتوانند در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارند.

مظفری با اشاره به نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ است، روابط عمومی‌ها در فرهنگ سازی نقش اساسی دارند.

وی افزود: ارتباطات موجب تفاوت‌های فرهنگی شده و اگر قرار است که به سمت وحدت فرهنگی پیش رویم این رسالت روابط عمومی و رسانه‌ها است که با کمک یکدیگر وحدت فرهنگی را محقق نمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه اغلب روابط عمومی‌های دستگاه‌ها سنتی هستند گفت: در بسیاری از دستگاه‌ها هنوز حرکت به سوی روابط عمومی دیجیتال و آنلاین صورت نگرفته و روابط عمومی به شیوه سنتی مرسوم است.

اگر در گذشته روابط عمومی‌ها چشم و گوش و زبان دستگاه‌ها بودند امروز با تحولی که به لحاظ ساختاری و ابزاری صورت گرفته است روابط عمومی مغز متفکر و آیینه اقدامات و زحمات و زیبایی‌های دستگاه‌های اجرایی هستند.

مظفری ادامه داد: روابط عمومی‌ها نقش اساسی و محوری در شناساندن دستگاه‌ها در بین جامعه و شهروندان دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه کیفیت خدمات بسیاری از شرکت، سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی به حضور جدی و تخصصی روابط عمومی‌ها مربوط است گفت: هیچ نهادی بدون داشتن یک روابط عمومی خوب کارآمد موفق نخواهد بود.
مظفری خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی به موقع می‌توانند موجب جلوگیری از بسیاری اتفاقات و مشکلات در دستگاه‌ها می‌شوند و این خدمت بایستی به بهترین نحو صورت پذیرد.

وی دولت در ادامه افزود: حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک هم از اقداماتی است که می‌توان به خوبی در روند فعالیت‌ روابط عمومی‌ها مشاهده کنیم و حرکت به این سمت با شتاب بیشتری در حال انجام است و این امر یک ارتباط دو سویه و مستمر را با مخاطبین دستگاه‌های اجرایی به وجود آورده است.

مظفری با اشاره نقش روابط عمومی درون سازمان و برون سازمانی گفت: بدون شک مهم‌ترین وظیفۀ روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است، همانطور که به روابط عمومی برون سازمانی توجه داریم باید به روابط عمومی درون سازمان نیز توجه کنیم تا کار‌ها به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: بازنگری در رویکرد به روابط عمومی‌ها، بهره گیری از افراد صاحب فن و تخصص برای پیشبرد اهداف سازمانی و تعامل سازنده با جامعه هدف می‌تواند به پویایی این حوز کمک شایانی داشته باشد و فعالیت در این حوزه را از نگاه سنتی و روزمره گی به سمت تعالی و پویایی سوق دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در پایان روابط عمومی هوشمند را نیاز امروز روابط عمومی‌ها خواند و توجیه‌گری، تحلیل‌گری، انتقاد پذیری، پژوهش و تحقیق، برنامه محوری را از ویژگی‌های بارز روابط عمومی هوشمند عنوان کرد.

قابل ذکر است در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های فعال شرکت نفت در نواحی تابعه استان با اهدای لوح تقدیری تقدیر و تشکر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز