خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری مطرح کرد:

ضرورت تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها توسط سازمان‌ها / تشکیل کارگروه فرهنگ سوخت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۴۱۱

سازمان‌ها برای رسیدن به توسعه همه جانبه در گام نخست باید جایگاه روابط عمومی‌ها را در سازمان و اداره مربوطه تقویت کنند / روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی یکی از مهم‌ترین واحدها هستند.

رحیم محمدی، مدیر روابط عمومی شرکت نفت منطقه ساری درمراسمی که در سالن اجتماعات این شرکت به مناسبت نکوداشت و پاسداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار شد از روابط عمومی به عنوان سربازان گمنام نام برد و گفت: روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی یکی از مهم‌ترین واحد‌ها هستند ولی آنطور که باید نقش و اهمیت کارکرد آن‌ها شناخته شده نیست.

به گزارش ایلنا از ساری، وی شناخت خروجی و بازتاب عملکرد روابط عمومی‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با فعالیت این حوزه و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های آن می‌توان گام‌های موثری در امر اطلاع رسانی و تاثیر گذاری در افکار عمومی برداشت.

محمدی ادامه داد: سازمان‌ها برای رسیدن به توسعه همه جانبه در گام نخست باید جایگاه روابط عمومی‌ها را در سازمان و اداره مربوطه تقویت کنند تا این بخش اداری با بهره گیری از افکار و ایده‌های مدیریت ارتباطی اقدام به شناخت نیاز‌ها سپس پاسخگویی به این خواسته‌ها کند.

محمدی با اشاره به عملکرد روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری گفت: روابط عمومی این شرکت در سال ۹۰موفق به کسب رتبه اول روابط عمومی الکترونیک و در سال ۹۲ روابط عمومی بر‌تر در بخش CNG توسط وزارت نفت در سطح کشور شد.

وی افزود: در سال ۹۲ نیز در ارزیابی‌های ماهانه بین مناطق ۳۷ گانه در بیشتر بخش‌ها این شرکت موفق به کسب رتبه اول شد.

محمدی این موفقیت را مرهون تلاش همه جانبه کلیه همکاران در حوزه روابط عمومی عنوان کرد وگفت: انشااله بتوانیم بیش از گذشته با همکاری و بهره گیری از خرد جمعی همه همکاران در جهت توسعه و رشد هر چه بیشتر این شرکت گام برداریم.

محمدی ادامه داد: ساختار روابط عمومی‌ها در ادارت با گذر زمان و همراه با تحولات اجتماعی تغییر نکرده و وابستگی زیادی به مدیریت مجموعه دارد که باید این شیوه اصلاح شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری در ادامه از مجموعه روابط عمومی این شرکت بعنوان یکی از پویا‌ترین مجموعه در بخش خبر نام برد و گفت: از اول سال ۹۳ تاکنون ۳۰ خبر در مطبوعات و ۱۵ خبر در بخش مجازی انتشار یافت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۵۰ خبر در حوزه شرکت نفت منطقه ساری منتشر شد گفت: امیدواریم با تعاملی که بین رسانه‌های استان و این شرکت وجود دارد این رقم تا پایان سال افزایش یابد.

محمدی در ادامه از تشکیل کارگروه فرهنگ سوخت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌توانند در بحثاقتصاد هم با رویکرد فرهنگ ورود پیدا کنند و با حمایت دستگاه‌های اجرایی و کمک اصحاب رسانه در تحقق فرهنگ سازی و اطلاع بخش مهم همت و تلاش را در دستور کار قرار دهند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با توجه به منویات رهبری که امسال را سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند بتواینم در جهت تحقق این شعار گام‌های موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز