خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

حضور ۳۵ کشور جهان در کنفرانس بین المللی چالشهای زیست محیطی

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۶۳

چهارمین کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می شود.

استاندار مازندران گفت: چهارمین کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در جلسه هماهنگی برگزاری این کنفرانس بیان داشت: تاکنون بیش از ۱۳۵۰ مقاله از ۳۵ کشور جهان به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده است.
وی افزود: این مقالات به عنوان یک منبع غنی برای پژوهشگران و مدیران سازمان ها در تصمیم سازی های محلی و منطقه ای بسیار موثر و مفید است.
فلاح موضوع محیط زیست را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، رییس جمهور، مسوولان و آحاد مردم کشور دانست و ادامه داد: امیدواریم برگزاری کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی در استان مازندران گام مثبتی در جهت حفاظت از این امانت آیندگان بردارد.
استاندار مازندران تصریح کرد: بررسی چالش های زیست محیطی، تغییر اقلیم و گرمایش زمین، آلودگی آب، خاک و هوا، مشکلات ناشی از مصرف سوخت های فسیلی، خشکسالی، شورشدن منابع آب، سیل و زلزله، بیابان زدایی، مدیریت حوضه آبخیز، اکولوژی جنگل و مرتع و… از جمله مباحثمطروحه در این کنفرانس خواهد بود.
دبیر چهارمین کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی و گاه شناسی درختی نیز در این جلسه بیان داشت: ۱۲۳ داور داخلی و خارجی به بررسی مقالات ارسالی پرداختند که قرار شد ۲۵۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۸۲۰ مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه گردند.
سید رمضان موسوی افزود: کلیه مقالات پذیرفته شده به صورت دو جلد کتابچه مقالات کامل و کتابچه چکیده مقالات تنظیم شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز