خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مطرح نمود:

بودجه استانی راه و شهرسازی مازندران نیاز به بازنگری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۰۴

در بخش راه فرودگاه مبلغ دو میلیارد تومان بدهی داریم و با این وجود به دلیل ضرورت این راه زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار توجه ویژه برای تامین آب، برق و گاز مسکن مهر شد و گفت: بودجه این بخش فرا استانی دیده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید علی اسد در جلسه شورای برنامه‌‎ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: بودجه استانی راه و شهرسازی مازندران نیاز به بازنگری دارد.

وی تصریح نمود: در بخش راه فرودگاه مبلغ دو میلیارد تومان بدهی داریم و با این وجود به دلیل ضرورت این راه زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار تخصیص اعتبار برای چهار بانده کردن محور ساری، جویبار و بابلسر شد و بیان داشت: با چهار بانده کردن این محور بخش اعظمی از ترافیک محور ساری _ قائمشهر کاهش می‌یابد.

این مسئول از همکاری وزارت راه و شهرسازی برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی در مازندران شد و گفت: در صورت تامین ۵۰ درصد اعتبار برای هر پروژه این وزارتخانه نیز ۵۰ درصد دیگر پروژه را تامین می‌کند.

مهندس اسد خاطرنشان ساخت: راه بین شهرستانی با اهمیت است و در این بخش مسئولان استان به این امر توجه مناسب‌تری داشته باشند.

وی خواستار توجه ویژه برای تامین آب، برق و گاز مسکن مهر شد و گفت: بودجه این بخش فرا استانی دیده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به عدم پیشرفت مناسب ندامتگاه بهشهر و کانون اصلاح و تربیت شهرستان ساری افزود: اجرای پروژه های مذکور با توجه به روند تخصیص بودجه طولانی شده، لذا می طلبد عملیات اجرایی پروژه در استان تعیین تکلیف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز