خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی:

وزیر نفت یکی از مقتدرترین وزرای کابینه دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۷۷

نفت یک مجموعه پیچیده ایی است و وزیر نفت یکی از مقتدرترین وزرای کابینه دولت است / میتوانیم مشکلات را کم کنیم و باید به این باور برسیم که نمیتوانیم بطور کلی مشکلات را از بین ببریم.

سید هادی حسینی گفت: نفت یک مجموعه پیچیده ایی است و وزیر نفت یکی از مقتدرترین وزرای کابینه دولت است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، و جویبار در مجلس شورای اسلامی در همایش هم اندیشی و بررسی مشکلات مجاری عرضه فرآورده های نفتی سراسر کشور و راههای برون رفت از آن در محل سالن اجتماعات هتل بادله ساری اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی و عمده جایگاه داران نگرفتن حق العمل کاری است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات این قشر نشات گرفته از فضای کسب و کار است و با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه این دسته شغلی در آمدی آنچنانی حاصل نمیشود.

حسینی خاطر نشان کرد: باایجاد غرفه های خدمات رسانی به مسافرین و ایجاد مارکت ها در پمپ بنزین ها علاوه بر ایجاد اشتغال میتواند در آمد زا در این رسته کاری باشد.

وی با انتقاد از عدم پرداخت روزانه فروش توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: این ظلم است که برای تسویه حساب خود که نمیتوانید به روز پول خود را دریافت نمائید که این ضعف بزرگی است و باید برای رفع آن تدابیری اندیشید.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: شغل جایگاه داری بعلت مواجه شدن با فرهنگ های متعدد شغل سخت و زیان آوری است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جایگاه داران به مردم این کشور خدمت شبانه روزی میکنید وچرخه اقتصادی کشور به دست این عزیزان به چرخش درمی آید.

حسینی با اعلام اینکه مرکز پژوهش های مجلس همواره آماده راهکارها و پیشنهادات مردمی و تشکلاتی است گفت: امید داریم با

دریافت راهکارهای شما بتوانیم آنرا به قانون تبدیل کنیم و از مشکلات جایگاه داران بکاهیم.

وی افزود: ما میتوانیم مشکلات را کم کنیم و باید به این باور برسیم که نمیتوانیم بطور کلی مشکلات را از بین ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز