خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

ایجاد پارلمان گفتگوی تشکلات در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۵۰

یکی از برنامه های اداره کل ایجادپارلمان گفتگوی تشکلات است و امیدداریم با احداثاین پارلمان شورایی شیوه های گفتمان ها تغییر کند و بصورت جهت دار وبا هدف رضایت مندی شغلی و اجتماعی سوق داده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که خود زمانی از کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بود طی سخنانی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران در جمع همکاران خود گفت: دراین جمع و از طریق همین تریبون باید از مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن به میان آورد زیرا برخلاف آنچیزیکه استکبار جهانی میگوید امروز اقشارضعیف جامعه در زیر پرچم ولایت و فرامین مقام معظم رهبری اداره کننده کشور هستند.

وی افزود: حضور کارگران در عرصه کاروتولید علیرغم همه مشکلات برای رسیدن به توسعه پایدارمشت دیگری است بردهان یاوه گویان داخلی و خارج ازکشورکه همواره با جو سازی مانع رشد و تعالی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران باابراز خرسندی از تعامل خوب مدیران و کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ که توانسته اند ازنام این شرکت یک برند بسازندگفت: با حضور دکتر روغنی در این شرکت طی سالهای گذشته شاهد شکوفایی و ارتقاء معیشیتی کارگران این شرکت بوده ایم و قطعا نگاه تخصصی ایشان توانسته علیرغم مشکلات اقتصاد بلحاظ تحریم ها و مشکلات داخلی از بحران عبور نماید و به تعالی برسد.

بابایی کارنامی افزود: این افتخار برای جامعه کارگری همین بس که شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران باب جدیدی را باز کرده است که کارگران میتوانند در چانه زنی های صنفی خود وحرفی داشته باشندو بدور از هرگونه چالش به بیان مطالبات خود بپردازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: یکی از برنامه های اداره کل ایجادپارلمان گفتگوی تشکلات است و امیدداریم با احداثاین پارلمان شورایی شیوه های گفتمان ها تغییر کند و بصورت جهت دار وبا هدف رضایت مندی شغلی و اجتماعی سوق داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز