خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران دربازدید از ایلنا:

قلم و تفکر ایلنا در استان مازندران برای قشر کارگر، و ورزشکار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۶۱

این رسانه در بحثپوشش اخبار ورزشی استان نیز همیشه حرفی برای گفتن داشته است / ورزش مازندران از پتانسیل بالایی برخوردار است که رسانه ها باید در راه حفظ و اعتلای آن بکوشند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: قلم و تفکر ایلنا در استان مازندران برای قشر کارگر، و ورزشکار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " احمد سعادت مند " پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر مرکزی خبرگزاری ایلنا در ساری با بیان اینکه رسانه بازوی پرتوان دستگاههای اجرایی بویژه اداره ورزش و جوانان می باشد افزود: قلم و تفکر ایلنا در استان مازندران برای قشر کارگر، و ورزشکار ارزشمند است.

وی ادامه داد: ورزش مازندران از پتانسیل بالایی برخوردار است که رسانه ها باید در راه حفظ و اعتلای آن بکوشند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندران از خبرگزاری ایلنا بعنوان زبان گویای قشر کارگری نام برد و اظهار داشت: این رسانه در بحثپوشش اخبار ورزشی استان نیز همیشه حرفی برای گفتن داشته است.

سعادت مند به مصوبه هیئت دولت ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور که به ریاست دکتر روحانی در کشور تشکیل شداشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت باید ستاد ساماندهی در استانهای کشور به ریاست استاندار تشکیل شود و مازندران بعنوان یک استان پیشرو در این زمینه از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون سه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار کرده است که خوشبختانه دارای مصوبات و پیشنهادات بسیار خوبی بوده است.

وی به جمعیت جوان استان مازندران اشاره کرد و تصریح کرد: حدود ۹۰۰ هزار نفر در استان مازندران جز گروه سنی ۱۵ الی ۲۹ سال می باشند که در حدود یک سوم جمعیت استان را تشکیل می دهند و به همین دلیل باید مسئولین برای رفع مشکلات و مرتفع نمودن نگرانی ها و دغدغه های جوانان بعنوان سرمایه های آتی تلاش نمایند.

سعادت مند نگاه دولت تدبیر و امید به جوانان را بسیار ویژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دکتر گودرزی مقام عالی وزارت و همچنین دکتر فلاح استاندار مازندران نیز در برنامه هایشان توجه و عنایت خاصی به مقوله جوانان دارند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به اعزام خبرنگاران به کشورهای مختلف جهت پوشش خبر اشاره کرد و گفت: ۳۱ اردیبهشت، آخرین مهلتی است که این اداره برای نمایندگان رسانه ها جهت دریافت آی دی کارت در نظر گرفته است.

وی افزود: تمامی رسانه های متقاضی برای پوشش خبری و تصویری این مسابقه می توانند مدارک لازم جهت صدور آی دی کارت مخصوص را به روابط عمومی اداره کل ارائه دهند.

سعادت مند ادامه داد: در سالجاری مسابقات بزرگ بین المللی در استان مازندران برگزار خواهد شد که برای این مسابقات آی دی کارت ویژه مورد نیاز است که طبق سنوات قبل برای مسابقات مذکور با معرفینامه روابط عمومی آی دی کارت پس از مراحل قانونی توسط این اداره کل ورزش و جوانان مازندران صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز