خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد:

رشد ۳۱.۹ درصدی درآمدهای عمومی مازندران در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۲۰

در فروردین سال‌جاری ۵۰۵ میلیارد ریال درآمدهای عمومی در استان مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد ۳۱.۹درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: در فروردین سال‌جاری ۵۰۵ میلیارد ریال درآمدهای عمومی در استان مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد ۳۱.۹درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، موسی قاسم‌بیشه با اشاره به اینکه عملکرد درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی(مستقیم و غیرمستقیم) و سایر درآمد‌ها در فروردین سال‌جاری مبلغی حدود ۵۰۵ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: این میزان نسبت به یک دوازدهم قانون بودجه سال‌ جاری معادل ۶۶.۹ درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۱.۹ درصد افزایش رانشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان اعم از مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم در فروردین سال‌جاری به مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

دبیر ستاد درآمد استان با اعلام اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۲۱.۹ درصد افزایش داشته است، افزود: در حال حاضر ۶۳ درصد نسبت به یک دوازدهم قانون بودجه سال‌جاری تحقق بودجه را شاهد هستیم.

قاسم‌بیشه با اشاره به اینکه در فروردین سال‌جاری ۹۵ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها در استان مازندران وصول شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد و نسبت به یک دوازدهم قانون بودجه سال‌جاری به میزان ۹۱ درصد تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز