خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

استقرار سرمایه‌گذاران توانمند در فاز توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۶۳

شرکت شهرک های صنعتی در راستای اجرای فاز توسعه این شهرک، از سرمایه گذارانی که بدنبال تولید و ایجاد اشتغال در این منطقه هستند استقبال می کند.

با حضور موسوی مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران و جمعی از صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی مرزن آباد، مشکلات این شهرک بررسی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در این جلسه گفت: در حوزه مرزن آباد، با پیگیری صورت گرفته، فاز توسعه در حال انجام است و بایستی شرایطی را فراهم کنیم تا، هم سرمایه گذاران قوی و توانمند در این فاز مستقر شوند و هم اینکه اراضی راکد شناسایی و تعیین تکلیف شوند تا زمین‌های صنعتی بدست سرمایه گذاران واقعی سپرده شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: شرایط زمین در استان محدود است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به زمینهای راکد تصمیم قاطع اخذ شود و در این راه، هیچ مماشاتی هم نباید صورت گیرد.

موسوی اظهارداشت: برنامه‌های پروژه‌های زیرساختی براساس اولویت و ضرورت و به تفکیک هر شهرک و ناحیه صنعتی تدوین شده و اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید از همیاری و هم افزایی واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات استفاده شود و با تمام توان، به‌دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد: مازندران دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان برای سرمایه گذاری بوده و با توجه به استفاده بهینه از ابزارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران توانمند و استفاده از منابع، می‌توان این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را به فعالیت رساند.

سید مصطفی موسوی یادآور شد: شهرک صنعتی مرزن آباد یکی از شهرکهایی است که با توجه به شرایط اقلیمی، بستر ویژه‌ای برای سرمایه گذاری و تولید بوده و شرکت شهرکهای صنعتی نیز در راستای اجرای فاز توسعه این شهرک، از سرمایه گذارانی که بدنبال تولید و ایجاد اشتغال در این منطقه هستند استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز