خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خبر داد:

ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۲۴

مدیر کل بیمه سلامت مازندران از ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان مازندران خبر داد. / در حال حاضر حدود ۵۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران از ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، رسول ظفرمند اظهار داشت: تا دهم اردیبهشت ماه۹۳ بیش از ۴۷ هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان استان با مراجعه به سایت www. bimesalamat. ir و یا دفا‌تر پیشخوان و مراکز معتبر فناوری اطلاعات در سراسر استان نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

وی با بیان اینکه کار مزد ثبت نام از طریق سامانه بیمه سلامت به صورت رایگان است و از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت و مراکز معتبر فناوری اطلاعات تنها ۲ هزار تومان است افزود: اطلاعات بیمه شدگان ثبت نامی در طرح بیمه همگانی از سوی سازمان بیمه سلامت در حال انجام است و پس از بررسی‌های لازم و احراز عدم پوشش بیمه‌ای متقاضیان، از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت، موارد جهت دریافت دفترچه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۵۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که در صندوق‌های مختلف از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

ظفرمند ادامه داد: حق سرانه بیمه متقاضیان در طرح بیمه همگانی از سوی دولت پرداخت می‌شود که این هزینه‌ها از محل درآمد هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا با توجه به منابع اختصاص یافته از سوی دولت، بهترین کارایی و اثربخشی را در ارائه خدمت بیمه‌ای به مردم ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز