خبرگزاری کار ایران

استاندار آستراخان خواستار شد:

ارتقاء همکاری استان آستراخان با مازندران در بخش توریست

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۱۴

امسال بیتمسن سالی است که روابط همکاری بین استان های مازندران و آستاراخان آغاز شده و خوشبختانه شاهد پیشرفت های خوبی در تمامی زمینه ها بوده ایم.

استاندار آستراخان، در نشست مشترک استانداران و مدیران اقتصادی، فرهنگی و بازرگانی مازندران و آستاراخان روسیه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: امسال بیتمسن سالی است که روابط همکاری بین استان‌های مازندران و آستاراخان آغاز شده و خوشبختانه شاهد پیشرفت‌های خوبی در تمامی زمینه‌ها بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، الکساندر ژیلکین، درباره اجرایی نشدن مفاد تفاهمنامه با استاندار قبلی مازندران گفت: امیدواریم با برگزاری کمیته‌های تخصصی و تشکیل کارگروه‌ها مشکلات موجود رفع شود.

وی تصریح نمود: تیم همراه ما آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف با همتایان شما در استان مازندران به گفت‌وگو بپردازند.

الکساندر ژیلکین با بیان اینکه در زمینه همکاری قرنطینه‌ای در بخش کشاورزی مشکلی وجود ندارد گفت: در این زمینه طبق رایزنی‌هایی که با وزارتخانه روسیه داشته‌ایم اعلام شده که منتظر نتیجه از سوی ایران هستند.

استاندار آستراخان با تاکید بر فعالیت‌های رسانه‌ای دو استان، افزود: آمادگی داریم فیلم‌های ایرانی را در آستراخان پخش کنیم و فیلم‌های روسی را در تلویزیون‌های محلی مازندران پخش کنیم.

وی خواستار پیشرفت و گسترش کریدور شمال به جنوب شده است و اظهار داشت: با گسترش این خط کالاهای ترانزیتی در دو کشور افزایش می‌یابد.

استاندار آستراخان با بیان اینکه در بخش توریست روابط گسترده‌ای با این استان خواهیم داشت گفت: خواستار ارتقاء روابط همکاری بین دو استان هستیم.

وی ادامه داد: در زمینه منابع انسانی می‌خواهیم در حوزه تبادل دانشجو اقدام کنیم و دانشجویانی داریم که زبان فارسی را مهارت داشته و می‌توانند در دانشگاه‌های ایران و مازندران تحصیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز