خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

باید از فرصت حضور گردشگران برای معرفی فرهنگ مازندران بهره ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۲۷

باید وضع فرهنگی استان مازندران به حدی قوی باشد که فرهنگ مازندران را صادر کنیم و از فرصت حضور گردشگران برای معرفی فرهنگ مازندران بهره ببریم.

استاندار مازندران که در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی ‌مازندران سخن می‌گفت خواستار فعالیت بیشتر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در زمینه مسائل فرهنگی جامعه به وی‍ژه حجاب و عفاف شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در این جلسه که برای اولین بار تمامی معاونین استاندار مازندران نیز حضور داشتند استاندار مازندران بر تخصصی کردن و عملیاتی شدن برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: برای توسعه فرهنگی در استان باید کار کیفی و محتوایی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای کار بنیادی در شورای فرهنگ عمومی باید کمیته تخصصی فنی متعددی در زیر مجموعه شورای فرهنگی عمومی تشکیل شود تا بتواند به عنوان اتاق فکر اولویت‌ها را تعیین نماید.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان مازندران اظهار داشت: باید وضع فرهنگی استان مازندران به حدی قوی باشد که فرهنگ مازندران را صادر کنیم و از فرصت حضور گردشگران برای معرفی فرهنگ مازندران بهره ببریم.

استاندار مازندران در ادامه خواستار فعالیت بیشتر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در زمینه حجاب و عفاف شد و گفت: این موضوع نیز به صورت تخصصی باید مورد بحثقرار گیرد و به راهبردی اساسی در این زمینه برسیم.

وی در ادامه با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری و تاکید نماینده ولی فقیه مازندران از تشکیل ستاد راهبردی پیام مقام معظم رهبری در استان خبر داد و گفت: کارگروهی برای مدیریت جهادی در استان ایجاد شد.

فلاح در پایان گفت: در این کارگروه به وضعیت فرهنگی و اقتصادی مازندران از منظر شعار رهبر انقلاب بررسی می‌شود و راهکارهای لازم در زمینه تحقق مدیریت جهادی تبیین و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز