خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران:

اتمام پروژه آبرسانی ۱۴ روستایی لفور سوادکوه نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۹۹

برای بهره برداری از پروژه ۱۴ روستایی منطقه لفور سوادکوه تا کنون بیش از ۹۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده و اتمام این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر می طلبد.

برای بهره برداری از پروژه ۱۴ روستایی منطقه لفور سوادکوه تا کنون بیش از ۹۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده و اتمام این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر می‌طلبد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ جلسه‌ای با حضور حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار، فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پیرامون بررسی مشکلات منطقه لفور سوادکوه برگزار شد.

در این نشست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به محرومیت روستاهای سوادکوه و ضرورت آبرسانی به روستاهای اطراف سد اظهار داشت: برای عملیات آبرسانی به ۱۴ روستای منطقه لفور ۱۳۰ کیلومتر خطوط انتقال و توزیع، ۱۶۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره و ایستگاهای پمپاژ و… در دست اجراست.

عبدالهی افزود: آب شرب مورد نیاز این ۱۴ روستا از سد مرحوم آیت ا… صالحی مازندرانی با ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه تامین خواهد شد در همین راستا تصفیه خانه آب شرب در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع که از سوی شرکت آب منطقه‌ای واگذار شد ساخته می‌شود که برای احداثاین تصفیه خانه اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵ کیلومتر خطوط انتقال و مخازن ذخیره به ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب احداثشده است.

مدیر عامل آبفار استان در پایان گفت: با توجه به اهمیت پروژه و اعتبار مورد نیاز این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌های استان تحت عنوان پروژه متمرکز به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیشنهاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز