خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری در بازدید از خبرگزاری ایلنا در مازندران:

شهروندان ساروی با شهرداری آشتی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۴۷

یکی از دلایل عدم رشد و عقب ماندگی استان مازندران همانا عدم رشد و بالندگی در مرکز استان است / با نگاه به پایتخت هر استان می‌توان کل استان را از لحاظ زیر ساخت‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی مورد ارزیابی قرار داد.

صبح امروز مهدی عبوری شهردار ساری به همراه راحله حاجیان مسئول رسانه‌ای شهرداری ساری از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، شهردار ساری با ابراز خوشنودی عملکرد خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر که باعثرشد و بالندگی هر چه بیشتر استان شده است گفت: زحمات سبزاندیشان عرصه خبر امروزه بر کسی پوشیده نیست و ما به عنوان خدمتگذاران نظام وظیفه داریم تا از نزدیک با مشکلات آشنا شده و در حد مقدورات مرهمی باشیم برای آلام این قشر زحمت‌کش و فرهیخته.

عبوری در ادامه در مورد خدمات شهرداری ساری گفت: متاسفانه شهر ساری همچون اغلب مراکز استان‌ها در گذشته آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته بود و ثمره این کم توجهی به کل شهرهای استان‌ها نیز تسری یافته بود.

وی افزود: آنچه که باید از آن به‌عنوان نقطه قوت یاد کنم این است که مدیرانی که امروزه در کشور در راس کارهای اجرایی قرار گرفته‌اند، بنابه توصیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری همه عاشق خدمت به نظام و مردم ولایتمدار بوده و با تاسی از سفارشات ایشان توانسته‌اند اقدامات بسیار مطلوب و مورد پسندی را در کارنامه خویش ثبت و ضبط نمایند.

وی افزود: با فضای ایجاد شده امروز شاهد هستیم که شهروندان مجموعه خدمتگزارن در شهرداری را از خود دانسته و با جان و دل در راه ساخت و توسعه شهر قدم برمی‌دارند.

عبوری در خصوص میزان بودجه و اعتبارات شهرداری ساری افزود: از سال ۵۷ تا سال ۹۱ سرجمع حدود بیست میلیارد تومان از منابع دولتی اعتبار دریافت شده بود در حالیکه در سال ۹۲ که شاید می‌توان گفت سخت‌ترین سال مالی دولت تلقی می‌شود این رقم به پنجاه میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: در مجموع این دو اعتبار ملی و دولتی باعثشده که طرح‌های زیر ساختی هر چه سریع‌تر آماده بهره برداری قرار گیرد.

شهردار ساری با بیان اینکه کمربندی شمالی ساری حدفاصل سه راه جویبار تا گارد جنگل ۳۸ سال از عمر کلنگ زنی خود را سپری کرده بود گفت: خوشبختانه امروز به اندازه ۳۷ سال با پیشرفت فیزیکی روبروست.

عبوری تصریح نمود: سی متری مهیار از کنار بیمارستان شفا تا ادامه بلوار امیر مازندرانی فازاول به انجام رسیده و فاز دوم در دست اقدام است.

وی افزود: پل بزرگ ذغال چال به سردار شهید نوری که معضل ترافیکی بزرگی به‌شمار می‌رفت خوشبختانه به اتمام رسیده و مورد افتتاح قرار گرفت.

شهردارساری گفت: به جهت برطرف ساختن معضل بزرگ زباله در شهر ساری نیروگاه بزرگ زباله سوز که در واقع مهم‌ترین سند اجرایی دوره مدیریتی ما قطعا بشمار خواهد امد و با قراردادی که به مبلغ ۳۳ میلیون دلار معادل صد میلیون تومان منعقد شده و با توجه به اینکه تمام این بودجه از طریق دولت و سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می‌شود قطعا با بهره گیری از تکنولوژ‍ی روز دنیا این پروژه تکمیل خواهد شد و در ظرف ۲۰ ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در سال ۹۲ شهرداری ساری را باید تنها شهرداری در کشور دانست که صد در صد بودجه پیش بینی شده محقق شده است.

عبوری از دیگر طرح‌های در دست اقدام به احداثشهربازی با تمام امکانات اشاره کرد و افزود: امروزه اگر بخواهیم به توسعه اقتصادی ساری فکر کنیم قطعا باید به رودخانه تجن با رویکردی متفاوت از گذشته نگاه کنیم.

وی افزود: لزوم اجرای طرح گردشگری و طرح دسترسی مناسب به دو طرف رودخانه از اولویت در خصوص بهره برداری بهینه از تجن است که در دست اقدام است.

شهردارساری خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین پارک جنگلی کوهستانی خاورمیانه با وسعتی بزرگ‌تر از پارک سی سنگان زمین از منابع طبیعی تحویل گرفته شده و در فاز اول با انتخاب پیمانکار در حال حصار کشی است.

** گزارش تصویری بازدید شهردار ساری از دفتر ایلنا**

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز