خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

اختصاص ۲۹۲۰ میلیارد ریال برای حمایت از تولید و اشتغال در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۸

تمرکز بر عمق معنای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از ضروریات است و همه ما باید برای تحقق تک تک این کلمات تلاش کنیم و با همت بیشتر خدمات بهتری را به گروه هدف و شرکای اجتماعی خود ارائه دهیم.

اولین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران صبح امروز با حضور علی بابایی کارنامی مدیر کل، معاونین، مشاورین، روسای ادارات ستادی و شهرستانهای تابعه در محل هتل پارسیان آزادی خزر شهرستان چالوس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن طی سخنانی گفت: آرزو داریم سال جدید را با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) و با روحیه فاطمی سپری کنیم که قطعا اثرات مثبتی را مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: تمرکز بر عمق معنای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از ضروریات است و همه ما باید برای تحقق تک تک این کلمات تلاش کنیم و با همت بیشتر خدمات بهتری را به گروه هدف و شرکای اجتماعی خود ارائه دهیم.

بابایی کارنامی ضمن تأکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری قطعا کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد نمود و تاب آوری اقتصادی کشور را افزایش خواهد داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: اخیرا جهت حمایت از واحد های تولیدی و اشتغال استان ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط دولت به استان مازندران ابلاغ گردید که بزودی شیوه نامه و سهم بندی شهرستانی آن توسط کارگروه اشتغال مشخص و ارسال خواهد شد البته دیگر کمیت ارائه تسهیلات برای ما مهم نیست بلکه کیفیت برای ما ارزش دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کارگر خاطرنشان کرد: هفته کار و کارگر از اهمیت زیادی در جامعه کار و تولید برخوردار است بنابراین توجه به هر چه با شکوه تر برگزار شدن این هفته برای ما بسیار مهم است و امیدواریم نسبت به سال های گذشته متفاوت تر برگزار گردد.

بابایی کارنامی تصریح کرد: توجه به شرکای اجتماعی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز از موضوعات بسیار مهم برای اداره کل و وزارت متبوع می باشد البته باید دقت شود تا در کار آنها مهندسی نشود بلکه باید نقش حمایتی را ایفا کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: کاهش حوادثناشی از کار و توجه به آیین نامه ایمنی پیمانکاران نیز در سال جدید باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد البته اقدامات زیادی با کمک نظام مهندسی ساختمان مازندران جهت آموزش به پیمانکاران و کارگران حوزه ساختمان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر تعاونی ها بخصوص تعاونی های بزرگ خاطرنشان کرد: برگزاری بموقع مجامع و فعالیت بر طبق قوانین بخش تعاون باید نظارت گردد و نکته مهم این است که حضور ما در جلسات بعضی از این تعاونی ها و تعریف و تمجید ما دلیلی بر زیر پا گذاشتن قوانین توسط آنان نیست و ما در جایی که مردم اعضای آن را تشکیل داده اند با کسی عهد اخوت نبسته ایم.

بابایی کارنامی در پایان با اشاره به ضرورت تسریع در پایش و تعیین تکلیف تعاونی های راکد و غیرفعال افزود: با عنایت به اعتقاد ویژه این اداره کل به رسانه های استان و قول بنده مبنی بر ارائه آمار این تعاونی ها تسریع ضرورت دارد تا بتوانیم با کمک رسانه های وزین استان به تنویر افکار عمومی بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز