خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

مدیران توانمندی تحقق مدیریت جهادی را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۱۳

همه ما می‌بایست به طور جدی در راستای اجرای سیاست های دولت گام برداریم و هر دستگاهی اگر وظایف مندی خود را درچارچوب قانونی انجام دهد موفق است.

معاون فرماندار بابلسر گفت: مدیران شهرستان بابلسرتوانمندی تحقق مدیریت جهادی را دارند.

به گزارش ایلنا از ساری، رضا محسن‌پور در اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بابلسر، درسالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر با اشاره به نام گذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی ومدیریت جهادی» گفت: مدیران این شهرستان بدون هرگونه پیش داوری، توانمندی تحقق و اجرایی نمودن مدیریت جهادی را دارند.

وی اذعان داشت: همه ما باید به طور جدی در راستای اجرای سیاست‌های دولت گام برداریم و هر دستگاهی اگر وظایف‌مندی خود را درچارچوب قانونی انجام دهد موفق است.

محسن‌پور افزود: انتظار می‌رود مدیران با تدوین و پیگیری مصوبات و اجرایی نمودن آن، احساس خوب سلامتی و تندرستی را برای مردم شریف این شهرستان به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: در اینگونه جلسات برنامه‌هایی که قابلیت اجرائی دارند بحثو تصویب شود، چرا که مصوباتی که از دسترس خارج باشد نه تنها سودی به همراه نخواهد داشت بلکه باعثبرون رفت توان مدیران و بی‌انگیزگی آنان خواهد شد.

معاون فرماندار تأکید کرد: ادارات مرتبط با بهداشت، با ارائه برنامه جامع در جلسات بهداشت حضور پیدا کنند زیرا اجرای سیاست‌های بهداشت و درمان نیازمند همکاری و هماهنگی میان تمام دستگاه‌های خصوصی و دولتی شهرستان است.

محسن‌پور در خصوص ساماندهی کارگاه‌های تولیدی نیشکر بهنمیر بیان داشت: زباله‌های حاصل از تولید نیشکر در بهنمیر نه تنها باعثتخریب مبلمان شهری بهنمیر می‌شود بلکه آسیب جدی به بهداشت و سلامت ساکنان منطقه وارد می‌سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز