خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

ایجاد مرکز فرهنگی در منطقه آذربایجانی‌های ساری

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۳۲

فرماندار ساری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی منطقه آذربایجانی ها(۷۵دستگاه) ساری از ایجاد مرکز فرهنگی در این منطقه در امسال خبر داد.

فرماندار ساری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی منطقه آذربایجانی‌ها(۷۵دستگاه) ساری از ایجاد مرکز فرهنگی در این منطقه در امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر ساری از طرح ساماندهی منطقه آذربایجانی‌ها ساری اظهار کرد: آگاه سازی از معضل اعتیاد و تغییر مدل مبارزه با مواد مخدر با توجه به رویکرد و شرایط امروز جامعه پیشگیری وآموزش، راهکار مناسب برای مبارزه با مواد مخدر است.

وی به مشارکت شهرداری ساری در اجرای طرح ساماندهی منطقه آذربایجانی‌ها ساری اشاره کرد و گفت: شهرداری ساری از ابتدای شروع این طرح در حوزه عمرانی، خدماتی و فرهنگی کارهای مناسبی انجام داده است.

فرماندار مرکز استان از احداثمرکز فرهنگی در منطقه آذربایجانی‌ها ساری اشاره کرد و افزود: باید به تناسب پیشرفت و توسعه علم در جامعه رویکرد پیشگیرانه‌ای داشته باشیم.

فرماندار مرکز استان تغییر کاربری، پرداخت تسهیلات، صدور مجوز ساخت ساختمانهای طبقاتی، ایجاد اشتغال برای اهالی منطقه و نظارت مستمر برمنطقه را از جمله کارهایی برشمرد که فرمانداری با مشارکت دستگاه‌ها در برنامه کاری خود دارد.

شهرداری ساری نیز در این بازدید از اعلام همکاری این سازمان برای ارائه هر گونه خدمات عمرانی، خدماتی و فرهنگی در این منطقه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز