خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

اقتصاد با اصلاح فرهنگ جامعه، سامان می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۳۱

با اصلاح فرهنگ جامعه، اقتصاد سامان می‌یابد اگر فرهنگ در عرصه‌های مختلف درست شود مسائل و مشکلات اقتصادی به راحتی مرتفع می‌شود.

استاندار مازندران گفت: اقتصاد با اصلاح فرهنگ جامعه، سامان می‌یابد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح استاندار مازندران در حاشیه جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌های مازندران گفت: ساماندهی مجدد یارانه‌های نقدی، گامی اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به شعار سال ۹۳ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد: با اصلاح فرهنگ جامعه، اقتصاد سامان می‌یابد اگر فرهنگ در عرصه‌های مختلف درست شود مسائل و مشکلات اقتصادی به راحتی مرتفع می‌شود.

فلاح ابراز امیدواری کرد با انصراف مردم از دریافت یارانه‌ها ضمن مهار رشد نقدینگی، شاهد کنترل تورم و رونق اقتصادی باشیم.
مقام عالی دولت در استان افزود: دولت تصمیم دارد از محل انصراف از دریافت یارانه‌ها خدمات درمانی و بهداشتی را افزایش داده و شرایط شبکه حمل و نقل عمومی را بهبود بخشد.

وی مجددا تاکید کرد: کسانی که نیاز ندارند از دریافت یارانه انصراف دهند تا دولت بتواند برنامه‌های خود را در جهت رشد و توسعه اقتصادی محقق کند.

ربیع فلاح تصریح کرد: روند کاهش تورم در طی ماههای اخیر بیانگر عملکرد موفق دولت و تیم اقتصادی آن در کنترل تورم و کاهش نقدینگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز