خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

افزایش ۵۳ درصدی کشته شدگان حوادثرانندگی در محور درون شهری

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۲۷

مجموع کشته شدگان حوادثرانندگی در محور درون شهری با۵۳درصد و محور برون شهری با ۸ درصد افزایش و راه روستایی با ۲ درصد کاهش به ثبت رسیده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: مجموع کشته شدگان حوادثرانندگی در محور درون شهری با۵۳درصد و محور برون شهری با ۸ درصد افزایش و راه روستایی با ۲ درصد کاهش به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی عباسی اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته ۶۶ نفر اعم از ۵۱ نفر مرد و مابقی زن در حوادثرانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: بالا‌ترین آمار تلفات حوادثرانندگی به ترتیب شهرستان‌های ساری و آمل هر کدام با ۱۰ مورد بیشترین کشته و گلوگاه بدون فوتی به ثبت رسیده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: تعداد ۲۴ نفر عابرین پیاده، ۱۵ نفر سرنشین خودرو، ۱۴ نفر راننده، ۱۱ مورد موتورسوار و ۲ نفر هم دوچرخه سوار جان خود را از دست دادند.

عباسی اظهار داشت: مجموع کشته شدگان حوادثرانندگی در محور درون شهری با۵۳درصد و محور برون شهری با ۸ درصد افزایش و راه روستایی با ۲ درصد کاهش به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته یک هزار و ۶۳نفر مصدوم حوادثرانندگی در مراکز پزشکی قانونی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲درصد کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز