خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

رسانه‌ها بیشتر به شناساندن اثرات مواد مخدر در جامعه بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۶۴

رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در آگاه‌سازی جامعه و شناساندن اثرات مواد مخدر در جامعه دارند و باید بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: استان مازندران در بخش مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۲ بسیار خوب عمل کرد و با وجود کمبود بودجه، کارهای جهادی از سوی همه مجموعه صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد مصوبات شورا در سال گذشته اجرایی شد، بیان داشت: همه این مصوبات، علمی و با کار کار‌شناسی دقیق به تصویب شورا رسید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در همه حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری به دشمنی با نظام اسلامی برخاسته است، اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین شیوه‌های نرم مقابله با هر نظامی در دنیا، اشاعه مصرف مواد مخدر در آن جامعه است.

یونسی افزود: کشور ما با یک عده قاچاقچی خرده پا مواجه نیست، بلکه با شبکه‌های پنهان مقابله با نظام مواجه‌ایم که یکی از بخش‌های آن مواد مخدر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را مستلزم یک کار جهادی دانست، و ادامه داد: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در آگاه سازی جامعه و شناساندن اثرات مواد مخدر در جامعه دارند و باید بیش از پیش به این موضوع بپردازند.

وی تصریح کرد: مواد مخدر حیات و منزلت اجتماعی و شرافت خانواده‌ها را به خطر انداخته و وظیفه شرعی و عرفی همه آحاد جامعه و بویژه علما، دانشگاهیان، مسوولان و رسانه هاست که بیشتر در این حوزه وقت بگذارند.

یونسی خاطرنشان ساخت: اگر مبارزه با پدیده مواد مخدر همگانی و با عزم ملی صورت نگیرد مشکل به آسانی حل نخواهد شد، همه خانواده‌ها در معرض خطر اعتیاد هستند پس باید مشارکت جدی در مبارزه با آن داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح پاکسازی ترک محله ساری، ضمن تشکر از همه نهادهای مسوول در اجرای این طرح، گفت: تامین امکانات رفاهی و شهری برای ساکنان، تعیین تکلیف سالن ورزشی، مجتمع سازی و تغییر بافت این محله، درمان ساکنان بیمار، تقویت بنیه‌های مذهبی و اعتقادی و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی برای اهالی این منطقه باید در دستور کار قرار گیرد.

مرادی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه بیان داشت: در سال گذشته یک تن و ۸۳۵ کیلو انواع مخدر در استان کشف گردید و در همین رابطه ۱۰ هزار و ۷۶۹ نفر نیز دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز