خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران:

برنامه های هفته کارگر با شکوه برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۸۸

معضلات جامعه کارگری ایران نیازمند نگرش همه‌جانبه و بررسی و تجزیه و تحلیل آن‌ها در بستر جامعه و با در نظر گرفتن همه عوامل تاثیر‌گذار است.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران بر هماهنگی بیش از پیش نهادهای مسئول برای اجرای هرچه باشکوه تر برنامه‌های هفته کارگر در استان مازندران در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، " علی بابایی کارنامی " افزو. د: عنوان سال جاری باید به عنوان سند توسعه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

وی براهمیت فوق العاده هفته کارگر تاکید نمود و گفت: بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های مازندران تشکل کارگری است که باید با دیده احترام به این نهادها نگاه کرد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی بر جایگاه خاص کارگران و کارفرمایان در نظام تولید و اقتصاد کشور تاکید نمود وگفت: در این خصوص باید فرهنگ سازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی هفته کار و کارگر از کلیه دستگاه‌ها و ادارات مرتبط که به نوعی با کارگران و کارفرمایان ارتباط کاری دارند، دعوت خواهد شد تا وظایف هر‌یک از آنان مشخص و با ارائه یک برنامه منسجم و منظم بتوانیم هفته کارگر را اطلاع رسانی و از کارگران پرتلاش و زحمتکش قدردانی و تجلیل کنیم.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: معضلات جامعه کارگری ایران نیازمند نگرش همه‌جانبه و تجزیه و تحلیل آن‌ها در بستر جامعه و با در نظر گرفتن همه عوامل تاثیر‌گذاراست.

وی افزود: یکی از مسائلی که در بررسی مشکلات جامعه کارگری ایران نباید از نظر دور داشت، بررسی نقش سیاست‌های کلان راهبردی کشور و تاثیر متقابل آن‌ها بر جامعه کارگری است.

بابایی بیان داشت: یکی از اثرات سرمایه اجتماعی، افزایش بهره وری نیروی انسانی سازمان ها است.

وی تصریح کرد: در سازمان‌های کسب و کار، سرمایه اجتماعی منبع مهمی از بهره وری به شمار می‌رود و برای اینکه کار‌ها انجام گیرد لازم است که کارگران و متخصصان توصیه‌ها و پشتیبانی‌های دیگران را فرا‌تر از ساختار سلسله مراتبی شرکت به کاربندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز