خبرگزاری کار ایران

نماینده قائمشهر و عضو کمیسیون صنایع:

بانک ها رفتار ظالمانه ای با بخش تولید دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۸۷

بانکها رفتار ظالمانه ای با بخش تولید دارند به طوری که نظام دریافت اقساط سود و جریمه تسهیلات اعطایی به بخش تولید غیرقابل قبول است.

نماینده قائمشهر در مجلس با اشاره به الزامات دستیابی به اهداف سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری گفت: بانکها از مهمترین چالش های پیش روی بخش تولید به شمار می روند و نحوه تعامل سیستم بانکی با بخش تولید غیراسلامی است.

به گزارش " ایلنا "، " سیدهادی حسینی " اضافه کرد: بانکها رفتار ظالمانه ای با بخش تولید دارند به طوری که نظام دریافت اقساط سود و جریمه تسهیلات اعطایی به بخش تولید غیر قابل قبول است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بانک ها حتی در در اعطای منابع صندوق توسعه ملی به بخش تولید محدودیت هایی ایجاد می کنند و درهیچ جای دنیا نظام بانکداری مثل ما عمل نمی کند.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی وقتی اقتصاد کشوری آسیب می بیند همه بخش ها از جمله نظام بانکی آن کشور هم آسیب می بینند ولی در کشور ما مشاهده شده که طی سال های اخیر همزمان با بدتر شدن وضعیت بخش تولید ساختمان های بانک ها در شهرها و شهرستان ها شیک تر شد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس خاطر نشان کرد: سال گذشته مقرر شد مطالعه ای در کمیسیون صنایع درخصوص رفتار نظام بانکی با بخش تولید انجام و درباره بازپرداخت تسهیلات اعطایی به این بخش از علما استفتاء شود.

وی نحوه عملکرد دستگاه اجرایی را چالش دیگر پیش روی بخش تولید عنوان کرد و گفت: این امر به ویژه در بخش های خصولتی(دولتی - خصوصی)، صنایع خودرو و سازمان گسترش و جاهایی که دولت در آن مشارکت دارد، مشهود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز