خبرگزاری کار ایران

معاونین استاندار تاکید کردند؛

باید قدر سرمایه های مازندران را بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۸۶

مردم زمانی دست در دست مسوولان خواهند گذاشت و پای کار می آیند که ثمره و عاقبت کار برایشان روشن باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: خواست مردم و اراده حکومت، دو مولفه مهم در تحقق توسعه است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه بررسی طرح جامع توسعه سوادکوه که با حضور استاندار مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر استاندار و مدیران ارشد استان مجدانه خواستار تغییر چهره و توسعه مازندران هستند.

وی با بیان اینکه خواستن می بایست در کنار ورود جدی و عملی به مقوله توسعه باشد، تصریح کرد: مردم زمانی دست در دست مسوولان خواهند گذاشت و پای کار می آیند که سرانجام کار برایشان روشن باشد.

یونسی اظهار داشت: با فراهم کردن ساز و کارهای قانونی و تبلیغات متناسب با آداب و رسوم و تمایلات منطقه، حس اعتماد و اطمینان در میان مردم ایجاد شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تاکید کرد: کاری که در سوادکوه انجام خواهد شد می بایست کاملاً موفقیت آمیز باشد تا به عنوان نمونه ای مناسب در سایر مناطق استان اجرا شود.

وی افزود: باید قدر سرمایه های طبیعی و انسانی استان را بدانیم و از آنها به خوبی بهره برداری کنیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه طرح جامع توسعه سوادکوه در راستای برنامه آمایش سرزمین استان است، بیان نمود: قصد داریم یک استفاده مطلوب و بهینه از منابع موجود طبیعی منطقه نماییم.

" علی احسانی " افزود: سیاست های کلی این طرح در کارگروه های اقتصادی و اشتغال استان مصوب خواهد شد تا دستگاه ها وظایف خود را بدانند.

وی از تشکل ها و تعاونی های منطقه خواست تا پای کار بیایند و تصریح کرد: سوادکوه می تواند پایلوتی برای سایر مناطق استان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز