خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری:

اطلاع رسانی به موقع نقطه قوت نهاد شورا در مرکز استان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۲۷

اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در هر مجموعه ای ضمن معرفی کارکرد ها و توانمندی ها و دغدغه ها، زمینه ساز جلب نظر و مشارکت شهروندان و رشد و پویایی سازمان می شود.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری که در خصوص اهمیت مقوله اطلاع رسانی در موسسات و ادارات بویژه در سازمان ها و نهادی های خدمات رسان سخن می گفت اظهار داشت: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در هر مجموعه ای ضمن معرفی کارکرد ها و توانمندی ها و دغدغه ها، زمینه ساز جلب نظر و مشارکت شهروندان و رشد و پویایی سازمان می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، راحله حاجیان افزود: با وجود آن که مأموریت ها و کار کرد های نهاد مدیریت شهری به لحاظ ماهیت با عملکرد بسیاری از موسسات متفاوت است و به جهت برخورداری از تجلی بیرونی، همواره در معرض دید و قضاوت مردم قرار دارد، مع الوصف در این نهاد به مقوله اطلاع رسانی ارزش و اهمیت بایسته ای داده می شود تا جایی که در شورای شهر این مقوله به یکی از نقاط قوت تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا به اذعان خیلی از فعالان عرصه رسانه، روابط عمومی شورا بویژه در بعد اطلاع رسانی و انعکاس اخبار فعالیت ها و جلسات شورا در ردیف فعال ترین های مرکز استان قرار دارد.

مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری تصریح کرد: این روابط عمومی تمامی مساعی خود را بکار گرفته تا در حد بضاعت و امکانات، اصول اولیه اطلاع رسانی یعنی سرعت، شفافیت و دقت را در انعکاس اخبار و گزارش ها رعایت نماید.

وی اضافه کرد: یکی از نقا ط برجسته فرایند اطلاع رسانی در شورای شهر ساری این است که اخبار و مطالب مربوط به جلسات و اقدامات اعضا در کم ترین زمان ممکن در شبکه های مجازی و رسانه های نوشتاری منعکس می شود.

حاجیان یادآور شد: پاسخگویی و ارتباط مناسب با اهالی رسانه از دیگر شاخص های این روابط عمومی است که پیوسته زمینه انعکاس بموقع و گسترده فعالیت های شورا را فراهم آورده است.

وی گفت: پایگاه اطلاع رسانی شورا نیز فعال، پویا و به روز می باشد و این خود بیانگر دغدغه مندی مجموعه شورا در امر اطلاع رسانی است.

مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری در پایان اعلام کرد: در شورای چهارم حدود ۱۳۰۰ خبر شورا و شهردار در شبکه های مجازی و رسانه های مکتوب اعم از نشریه های استانی و کثیر الانتشار منعکس گردیده که برای نهادی مثل شورا آمار قابل ملاحظه ای محسوب می شود مضاف بر این ماهنامه سارویه نشریه خبری تحلیلی شورا و شهرداری نیز بطور منظم منتشر شده و در خدمت اطلاع رسانی از فعالیت های نهاد مدیریت شهری در طول سال قرار دارد.

حاجیان از تمامی اصحاب قلم و خبرنگاران که همکاری تنگاتنگی با شورا و شهرداری داشته اند قدردانی کرد و تداوم این همکاری را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز