خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

اتصال ۶۳۰ واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۲۴

تاکنون ۶۳۰ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران متصل شده اند که نقش مهم و کلیدی در کاهش آلودگی زیست محیطی شهرکها و نواحی صنعتی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از اتصال ۶۳۰ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و منطقه ای استان گفت: ۱۱ تصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی استان درحال تصفیه و پالایش فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی با هدف جلوگیری از بروز مشکلات زیست محیطی، کاهش آلودگی هوا، استفاده مجدد از پسآب در فضای سبز و صیانت از محیط زیست در شهرکها و نواحی صنعتی اجرا می شوند.

موسوی افزود: درحال حاضر ۱۱ تصفیه خانه فاضلاب موجود در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۵۲۱۵ مترمکعب فاضلاب صنعتی را در شبانه روز تصفیه و پالایش می کنند.

وی بیان داشت: تاکنون ۶۳۰ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران متصل شده اند که نقش مهم و کلیدی در کاهش آلودگی زیست محیطی شهرکها و نواحی صنعتی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز