خبرگزاری کار ایران

مدیر کل گردشگری مازندران مطرح کرد:

کمپ های ارزان قیمت و پارک موزه ها از راه های افزایش اقامت مسافرین است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۱۵

با یک برنامه ریزی اصولی قائمشهر می تواند یکی از شهرهای استان مازندران باشد که مسافرین آن را برای اقامت انتخاب می کنند.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: انتظار قریب به ده ساله ما در احداثموزه تاریخ شهر در ساختمان شهرداری قدیم به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، " دلاور بزرگ نیا " پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن تاریخی قائم شهر با بیان اینکه تبدیل ساختمان شهرداری قدیم این شهرستان به موزه تاریخ شهر از سالها قبل مطرح شده بود افزود: با همت شهردار جدید و همکاری میراثفرهنگی مرمت و بازسازی این مکان تا حدودی انجام شد و حداکثر تا هفته دولت افتتاح می شود.

وی ادامه داد: قائمشهر آثار باستانی و ابنیه تاریخی بیشماری دارد که عرصه تاریخی تپه طالقانی و تپه گردکوه از جمله این آثار است.

بزرگ نیا از تبدیل این اماکن به موزه روباز(پارک موزه) خبر داد و افزود: عرصه تاریخی تپه ی گردکوه مورد بازدید قرار گرفت و بزودی سازمان میراثفرهنگی مشاوری را برای مطالعات اعزام می کند تا پیوند بین گردشگری و باستان شناسی به نحو مطلوب رقم خورد.

مدیر کل گردشگری استان با بیان اینکه به همت شهرداری قائم شهر آماده سازی فضای ساختمان شهرداری قدیم بخصوص در طبقه های فوقانی خوب پیش می رود افزود: تجهیزات این موزه از مدتها قبل توسط میراثفرهنگی مهیا شده است.

بزرگ نیا عرصه جنگلی تالار را از سرمایه های جذب گردشگر در شهرستان برشمرد و گفت: برای توسعه حوزه گردشگری در این مکان باید از سرمایه گزاران دعوت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تورهای یکروزه شهری، ایجاد کمپینگ های ارزان قیمت و پارک موزه ها را برای شهر مفید دانست و افزود: با یک برنامه ریزی اصولی قائمشهر می تواند یکی از شهرهای استان مازندران باشد که مسافرین آن را برای اقامت انتخاب می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز