خبرگزاری کار ایران

درجلسه ستاد هدفمند سازی یارانه آمل مطرح شد:

مهیا بودن تمام تمهیدات آمل برای ثبت نام دریافت یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۹۵

کلیه بخشداران با همکاری دهیاران تمهیدات لازم رابه عمل آورند تا روستائیان در موقع ثبت نام دچار مشکل نشوند و ودر مناطقی که دفاتر ثبت نام وجود ندارد، بخشداران تمهیدات لازم را بعمل تا از متقاضیان ثبت نام کنند وعدم ثبت نام یعنی انصراف از دریافت یارانه می باشد.

جلسه هدفمند سازی یارانه با موضوع نحوه چگونگی ثبت نام برای دریافت یارانه و آمادگی عوامل اجرایی ثبت نام یارانه با حضور سرپرست فرمانداری ورئیس کانون پیشخوان خدمات دولت درمازندران برگزارشد.

به گزارش ا " یلنا " و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، دراین جلسه سید جعفر رسولی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم در شهرستان برای ثبت نام همه نیازمندان جهت دریافت یارانه مهیا می باشد، گفت: خوشبختانه کمیته های مربوطه قبل از سال جدید تشکیل گردیده است.

وی تصریح کرد: تمام ۱۲۰دفتر پیشخوان دولت به علاوه کافی نت ها وپلیس + ۱۰ بطور شبانه روز آماده ثبت نام از متقاضیان هستند.

سرپرست فرمانداری ویِژه شهرستان آمل ادامه داد: برای اینکه از تجمع در کافی نت‌ها وپلیس + ۱۰ ودفاتر پیشخوان کاسته شود کلیه ادارات وکارخانجات جهت ثبت نام از همکارانشان مکانی را به این امر اختصاص بدهند تا ثبت نام صورت گیرد.

رسولی با بیان اینکه همه کمک کنند تا ثبت نام به خوبی انجام شود، اضافه کرد: دفاتر ثبت نام اگر درثبت نام کوتاهی کنند وبیش از نرخ اعلام شده مبلغ اضافی را دریافت کنند بسته وبرخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: کلیه بخشداران با همکاری دهیاران تمهیدات لازم رابه عمل آورند تا روستائیان در موقع ثبت نام دچار مشکل نشوند و ودر مناطقی که دفاتر ثبت نام وجود ندارد، بخشداران تمهیدات لازم را به عمل تا از متقاضیان ثبت نام کنند وعدم ثبت نام یعنی انصراف از دریافت یارانه می باشد.

وی تاکید کرد: کلیه کسانی که نیازمند نیستند از ثبت نام کردن خودداری کنند تا مبلغ یارانه در جهت هدفدار هزینه شود.

نماینده عالی دولت افزود: صادارات برق و مخابرات سعی کنند که در این مدت قطعی برق و یا اینترنت نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز