خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

جشنواره ملی فیلم زن در مازندران راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۱۵

برای نخستین بار جشنواره ملی فیلم زن در دومین روز از هفته زن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مرکز مازندران افتتاح می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در سفر مشاور امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، مازندران به عنوان مجری طرح تحکیم بنیان خانواده انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مریم جمشیدی که در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم هفته زن و در استانداری مازندران سخن می‌گفت از راه اندازی دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن در هفته زن در مازندران خبر داد و گفت: برای نخستین بار جشنواره ملی فیلم زن در دومین روز از هفته زن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مرکز مازندران افتتاح می‌شود.

وی بر انسجام و وحدت‌رویه مشاوران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در زمینه امور بانوان تاکید کرد و گفت: مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در انتخاب، معرفی زنان نمونه و ارائه برنامه‌های شاخص دقت لازم داشته باشند تا بانوان مورد بهترین تکریم‌ها قرار گیرند.

جمشیدی توانمندسازی زنان استان را در اولویت برنامه‌های اداره کل بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد بازارچه دائمی نیاز بانوان توانمند و سرپرست خانوار است، استانداری مازندران برای اجرایی شدن این کار به صورت تخصصی وارد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: فرمانداری‌ها در ایجاد بازارچه دائمی زنان توانمند و سرپرست خانوار کوتاهی نکنند.

وی افزود: برای کاهش بیکاری، فقر و آسیب‌های اجتماعی با توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان استان هر خانه باید به کارخانه تبدیل شود.

جمشیدی با برشمردن برنامه‌های هفته زن در مازندران گفت: امسال همه شهرهای استان برنامه‌های هفته زن را به صورت منطقه‌ای، استانی و ملی برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افتتاح نمایشگاه کارآفرینی، همایش استانی تجلیل از بانوان نمونه استان در مرکز مازندران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و تجلیل از مادران نمونه شهدا و جانبازان در شهرستان نوشهر، همایش نقش زن در تحکیم بنیان خانواده با تأسی از فرمایشات رهبری در شهرستان و دیدار با بانوان معلول موفق در شهرستان ساری، همایش فاطمه اسوه نگین آفرینش ویژه دختران، بازدید و تجلیل از زنان پیشکسوت سالمند در شهرستان تنکابن، تقدیر از زنان موفق و کارآفرین و تقدیر از خانواده‌های شهدا و جانبازان در شهرستان گلوگاه، تجلیل از نوعروسانی که در سال ۹۲ با مهریه ۱۴ سکه و کمتر ازدواج کردند، بازدید از مرکز ترک اعتیاد بانوان بابلسر، تجلیل از بانوان نویسنده استان در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از بانوان پیشکسوت ورزشی، مادران شهدا و جانبازان، بانوان خلاق استان در عرصه کارآفرینی و بانوان هنرمند که در زمینه خوشنویسی قرآن کریم فعالیت داشتند به صورت استانی در شهر کیاسر، بازدید از نمایشگاه خود اشتغالی بانوان، محصولات خانگی، صنایع دستی و هنرهای بومی در عباس‌آباد، برگزاری همایش نقش متقابل حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در نهاد خانواده، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و مفقودالاثر شهرستان جویبار و نیز برپایی کارگاه عفاف و حجاب در شهرستان بابل را از برنامه‌های محوری هفته زن در مازندران عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز