خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

کلنگ مرکز همایش‌های بین‌الملی ساری به زمین زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۲۲

در برپایی نمایشگاه در ساری دچار مشکل جدی هستیم و ایجاد این مرکز همایش های بین الملی ونمایشگاهی برای ساری یک ضرورت اساسی است.

کلنگ مرکز همایش‌های بین الملی ساری هفته آینده با حضور آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به زمین زده می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، جواد واحدی فرماندار ساری اظهار داشت: با پی گیری مجدانه و شبانه روزی ستاد راهبردی سرمایه گذاری در اولین قدم کلنگ مرکز همایش‌های بین الملی ساری هفته آینده با حضور آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به زمین زده می‌شود.

فرماندار مرکز استان با اعلام این خبر گفت: در برپایی نمایشگاه در ساری دچار مشکل جدی هستیم و ایجاد این مرکز همایش‌های بین الملی ونمایشگاهی برای ساری یک ضرورت اساسی است.

وی با بیان اینکه با هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری سال ۹۳، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد گفت: لازمه تحقق شعار سال، مدیریت جهادی و عزم ملی است.

وی تصریح کرد: در برهه زمانی که درحال جنگ اقتصادی هستیم باید با تدبیر و مدیریت مناسب حماسه اقتصادی را رقم بزنیم.

فرماندار مرکز استان، در ادامه قرار گرفتن واژه فرهنگ در کنار اقتصاد را هوشمندانه دانست و اظهار کرد: با تحقق شعار امسال بخش اعظمی از مشکلات کشور حل می‌شود و از این‌رو باید از همه ظرفیت‌ها در سایه دولت تدبیر و امید در جهت تحقق این شعاربهره برد.

واحدی در ادمه گفت: این مرکز دارای ۵ ‌هزار متر فضای سرپوشیده نمایشگاهی و همچنین فضای اقامتی و هتل با ظرفیت ۱۰۰ اتاق است، سالن اجتماعات یک‌هزار و ۲۰۰ نفره هم از دیگر امکانات این مجموع بین الملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز