خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خبرداد:

خدمت رسانی هلال احمر مازندران به ۷۰۰هزار گردشگر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۲۷

از آغاز طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۷اسفند ۹۲تا روز سیزدهم فروردین ۹۳بیش از ۷۷۰هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست های جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز را دریافت نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به ۷۰۰هزار گردشگر نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مهدی ولی پور افزود: از آغاز طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۷اسفند ۹۲تا روز سیزدهم فروردین ۹۳بیش از ۷۷۰هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست های جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز را دریافت نمودند.

وی افزود: توزیع بیش از ۲۷۰هزار بسته فرهنگی و بروشور اطلاع رسانی، ارائه خدمت به ۶۵۰۰ مراجعه کننده به خیمه های نماز، ۶۸۰۰مراجعه کننده به فضای دوستدار کودک و همچنین ۶۶۰۰نفر از مراجعین به ایستگاه سلامت از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بوده است.

ولی پور در خصوص خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان در طرح امدادونجات جاده ای نیز گفت؛ انجام ۵۰۷عملیات امدادی، امدادرسانی به ۳۲۰۰مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به ۳۰۰۰مراجعه کننده به پایگاهها و پست های امدادی، انتقال ۲۵۱مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به یکهزار نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در طرح امدادونجات نوروزی بوده است.

ولی‌پور اظهار داشت: برای اجرای طرح نوروزی امسال بیش از ۵۵ پایگاه و پست ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای و ۴۰ پست سلامت و ایمنی مسافرین و همچنین ۳۴خیمه نماز، ۳۱نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزاب امدادی و ۳۵ایستگاه سلامت تجهیزشده که خدماتی نظیر تعیین رایگان قندخون و فشارخون مراجعین را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های امسال بیش از دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر، دو هزار نفر جوان آموزش‌دیده عضو جمعیت و ۲۰۰ نفر پرسنل جمعیت استان مشارکت دارند.

ولی‌پور با اشاره به تدارک گسترده جمعیت هلال احمر مازندران برای ارائه خدمات مورد نیازبه میهمانان نوروزی استان خاطرنشان کرد: ۳۳ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی نجات، یک فروند بالگرد امدادی، ۲۰دستگاه موتور سیکلت، یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی در اجرای طرح نوروزی امسال به کار گرفته می‌شوند.

وی گفت: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مازندران که از ۲۷ اسفند آغازشده تا پایان روز پانزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۳ ادامه می‌یابد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز