خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ضعف در زیرساختها باعثافزایش تلفات جاده ای / از آمار تلفات خبرهای خوبی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۵۵

توجه به زیر ساختهای جاده ای و ترویج فرهنگ درست رانندگی در جامعه می تواند نقش موثری در کاهش آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن باشد.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران و در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه در بخش زیر ساختها ضعف های زیادی داریم اظهار داشت: با توجه به آمار تصادفات جاده ای و آمار کشته شدگان ضعف در زیر ساختها مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ربیع فلاح افزود: توجه به زیر ساختهای جاده ای و ترویج فرهنگ درست رانندگی در جامعه می تواند نقش موثری در کاهش آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن باشد.

وی به پتانسیل موجود در استان اشاره کرد و افزود: توان مدیریتی و شرایط استان برای پیشرفت بسیار مناسب است و زیر ساختها باید از دو منظر داشته ها و بوجود آوردن نداشته هامورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه با افتتاح بزرگراه ۸ کیلومتری قائم شهربه سمسکنده بخشی از بار ترافیکی شهرها کاهش پیدا می کند. افزود: اتمام کمربندی های نیمه کاره مانند بابل و ساری از برنامه های سال ۹۳ است.

ربیع فلاح با یادآوری اینکه سرمایه گذاری در بخش خصوصی مانند هتل ها، متل ها و کمپینگ های واقع در مدارس که با قیمت مناسب ارایه خدمت می کنند باعثافزاش اقامت مسافر می شود اظهار داشت: حضور ۵۰۰ هزار تخت اشغال شده توسط مسافرین و گردشگران در شبانه روز رقم فوق العاده ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز