خبرگزاری کار ایران

عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سوادکوه:

تکمیل ظرفیت مکان‌های تعیین شده اسکان مسافران در سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۲۵

روستاهای سوادکوه شاهد حضور مسافران در تور روستاگردی که با هماهنگی شرکت تعاونی دهیاران سوادکوه برگزار شده بود مورد بازدید قرار گرفتند.

عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های این ستاد گفت: ظرفیت مکان‌های تعیین شده اسکان مسافران در سوادکوه تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، عین‌الله طالبی به مدیریت ترافیک نوروزی محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: در برخی از نقاط محور سوادکوه در تعطیلات نوروزی شاهد ترافیک بودیم که با اقدامات مناسب شهرستانی مدیریت شد.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در برخی از نقاط حادثه‌خیز محور سوادکوه تدابیر ویژه‌ای برای عبور و مرور تعیین شد، افزود: فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سوادکوه در مرحله نخست تعطیلات نوروزی مناسب بوده است.

وی به اسکان مناسب مهمانان نوروزی در شهرستان سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: مکان‌های مختلفی در پارک جوارم برای اسکان در آلاچیق‌ها و نصب چادر تعیین شده بود که با استقبال مسافران روبرو شد.

طالبی افزود: آماده‌سازی پارک معلم زیراب و کندوان پل‌سفید نیز از اماکن دیگری بوده است که با تدابیر اتخاذ شده شاهد اسکان مسافران بوده‌ایم.

عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سوادکوه به تعریض جنب پلیس راه سوادکوه و هماهنگی برای اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: روستاهای سوادکوه شاهد حضور مسافران در تور روستاگردی که با هماهنگی شرکت تعاونی دهیاران سوادکوه برگزار شده بود مورد بازدید قرار گرفتند.

معاون فرماندار سوادکوه به فراخوانی برای اجاره منازل خالی در روستاها و پاکسازی معابر برای نوروز اشاره کرد و از تکمیل شدن مدارس انتخاب شده سوادکوه در ایام تعطیلات نوروزی از مسافران خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز