خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری خبرداد:

اسکان ۱۲۵هزار گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۸۸

از ۲۸ اسفند تا پیش از ظهر امروز، ۱۲۵ هزار گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان ساری اسکان یافتند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری، گفت: از ۲۸ اسفند تا پیش از ظهر امروز، ۱۲۵ هزار گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان ساری اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرماندار ی ساری، جواد واحدی فرماندار مرکز استان، با بیان اینکه هنوز در مدارس شهرستان ساری ظرفیت اسکان داریم، اظهار داشت: به دلیل اینکه مدت اقامت در مدارس محدود است و بعد از چند روز تخلیه صورت می‌گیرد برای همین در مدارس ظرفیت اسکان داریم.

واحدی با اشاره به اینکه ترافیک خاصی در سطح شهرستان ساری نداریم، ادامه داد: سرویس‌دهی تاکسی و اتوبوس در شهر ساری روال عادی دارد و در این زمینه مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از مسافران در ساحل فرح‌آباد شهرستان ساری اسکان یافتند، تصریح کرد: محورهای دودانگه و چهاردانگه هم موجی از گردشگران را از سراسرکشور در خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ درصد از نانوایی‌های شهرستان ساری کشیک هستند، گفت: بقیه نانوایی‌ها هم فعالیت عادی خود را دارند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ساری با اشاره به تشکیل ستاد پاکسازی محورهای شهرستان ساری از زباله، اظهار داشت: در محورهای چهارگانه شهرستان ساری با مسئولیت بخشداران پاکسازی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز