خبرگزاری کار ایران

به منظور تنظیم بازار؛

نمایشگاه بهاره در بابلسر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۲۳

به منظور تنظیم بازار نمایشگاه بهاره از سوم تا ۱۳ فروردین در شهرستان بابلسر دایر شد / در بحثقیمت‌ها کسی نمی‌تواند در فضای تنظیم بازار حداقل ۱۰ درصد و حداکثر تا ۳۰ درصد زیر قیمت بفروشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر گفت: به منظور تنظیم بازار نمایشگاه بهاره از سوم تا ۱۳ فروردین در شهرستان بابلسر دایر شد.

به گزارش ایلنا، هادی احدی‌نژاد با تبریک عید نوروز اظهار داشت: در سال جدید فعالیت‌هایمان را در دو بخش نظارت و بازرسی و تنظیم بازار برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه در بخش نظارت و بازرسی نیز برنامه‌هایمان را در سه بخش اجرا کردیم، افزود: بازرسی اصناف بر اصناف توسط اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی، بازرسی توسط بازرسان ۱۲۴ و همچنین گشت مشترک بازرسی نظارت بر قیمت از جمله برنامه‌های ما در حوزه نظارت و بازرسی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر با اشاره به اینکه بازرسان ۱۲۴ این اداره همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در اداره مستقر هستند و با یک ماشین کشیک و سیار در سطح شهرستان بحثنظارت بر قیمت‌ها را بر عهده دارند، گفت: همچنین بازرسی و نظارت بر قیمت توسط گشت مشترک تعزیرات با اداره میراثفرهنگی و ادارات مختلف در بحثبهداشتی، قاچاق و غیره انجام می‌شود.

احدی‌نژاد با اشاره به بحثتنظیم بازار اذعان داشت: در این بخش بر ۵۲ قلم از کالای اساسی به ویژه میوه، گوشت، قند، شکر، روغن و کالاهای اساسی دیگر به گونه‌ای برنامه‌ریزی و ذخیره‌سازی شده است تا در این ایام با توجه به موقعیت شهرستان مشکلی به وجود نیاید.

وی از افتتاح نمایشگاه بهاره از سوم تا ۱۳ فروردین به منظور تنظیم بازار در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در بحثقیمت‌ها کسی نمی‌تواند در فضای تنظیم بازار حداقل ۱۰ درصد و حداکثر تا ۳۰ درصد زیر قیمت بفروشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده ارزان‌فروشی یا گران‌فروشی در شهرستان می‌توانند بلافاصله با ماموران ما در ۱۲۴ تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز